2015. március 3., kedd

Tüskés fülbevalók

Még valamikor novemberben benéztem a Kikbe, hátha maradt még a halloweeni halálfejes gyertyákból. Hát nem maradt, de szert tettem egy pár szegecses (szegecsek ezek egyáltalán?) fülbevalóra. Elfelejtettem lefotózni, ugyanis amint hazaértem, rögtön szétszedtem. Nagy karikákon lifegtek a különböző méretű tüskék, elég gagyi volt, de alapanyagnak fantasztikus.



Új, hurkos fülbevaló alapokat is felavattam, ilyesmire már régóta áhítoztam, és az Árkádban nyílt kreatív boltban meg is találtam őket. Tudtam, mit szeretnék majd velük kezdeni, és mikor tüskéim is lettek hozzá, teljes lett a boldogság, de csak nemrég készültek el. Régóta szerettem volna ilyen láncos-lógós fülbevalót, és imádom, olyan dög *.* picit szenvedtem vele, igazán lehetne valamivel nagyobb a hurok, de üsse kavics, olyan régóta szerettem volna ilyeneket, hogy megbocsátom a dolgot.
A nagy tüskékkel nem tudtam, mit kezdjek, nem elég hegyesek az én ízlésemnek, egyelőre kaptak egy-egy füli alapot, max később átalakítom, ha nem tetszik, de a maga egyszerűségében tulajdonképpen jól néz ki. És kényelmes hordani :)

Csináltam egy képet a láncos fülbevalóról, szemléltetésül, hogy is néz ki hordás közben:





Kell szereznem bronz színű hurkos füli alapot, hogy csinálhassak valami hastáncos jellegűt is ^^

6 megjegyzés:

  1. zseniálisak, én is akaroook * . *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek, köszönöm :)

      Törlés
  2. Ú, szuperek, főleg a kétlyukas! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is odavagyok érte :)

      Törlés
  3. A láncos füli nagyon jó lett!!! :D
    (Bár szerintem a másik is az lehet élőben...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Élőben jobban is mutat, így kicsit unalmas, főleg a láncos mellett :)

      Törlés