2015. március 19., csütörtök

Wishlist - (natúr)kozmetikumok

Az előző lista folytatása, ahogy ígértem. Lehet, hogy hamarosan írok egy natúrkozmetikumos összefoglalót, régen volt már, és változott valamennyit a felfogásom.

Hajspray - vagy négy flakonnal használtam el ebből és kicsit ráuntam, most erre vagyok kíváncsi. Még jobbak is az összetevői, alkoholmentes, és olcsóbb. Ártani biztos nem fog.



Hajbalzsam - a felhalmozott készletem kezd kifogyni, ideje lesz új után néznem. Elkezdtem használni egy Caonatur sampont és nagyon elégedett vagyok vele, nyugodt szívvel adok esélyt ennek a balzsamnak is.




Tonik - nagyon szeretnék már egy tonikot, ami normális összetevőjű és ér is valamit, talán majd ez. Nagy elvárásaim nincsenek, de jókat olvastam róla.




Testápoló - van itthon néhány illatos testápolóm, de amellett, hogy jobbat is tenne egy igazán kímélő darab, néha idegesít is az erős illatuk, így alig használom őket. Ez a testápoló régóta szimpatikus, a következő Tesco túra alkalmával beszerzem.




Fényvédő - szeretném rászoktatni magam arra, hogy normálisan fényvédőzzek, de igen szűk keresztmetszetet csináltam magamnak: ne legyen benne alkohol, lehetőleg szilikon se, bírja el a bőröm, és ne kerüljön egy vagyonba. 



Könnyed hidratálók - sokat változott mostanában az arcbőröm, úgyhogy szinte kezdhetem elölről a rutinom kialakítását... mindenesetre legyenek jók az összetevők és ne fulladjak meg alattuk. A Terra Naturinak van néhány alkoholmentes krémje, illetve a Balea pattanásos bőrre való kencéi is esélyesek. Majd meglátjuk.


Ha van bármi ötletetek vagy tanácsotok, szívesen veszem:)

6 megjegyzés:

  1. Hogy állsz mostanság a CF-kérdéssel? Csak mert ha még szempont, akkor a Niveát lődd ki. Egyelőre ennyire bírok konstruktív lenni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tényleg. Basszus :( van bármi tipped helyette?

      Törlés
    2. Én DM saját márkással nyomulok, de szerintem az nem alkoholmentes...Szóval egyelőre nincs; ilyesmi, hogy YR, Biola, Lush...? de ez csak így hasra ütésre, semmi konkrétat nem tudok:/

      Törlés
    3. Az YR se játszik annyira, meg szeretnék anyagilag nem beleroppanni a dologba :D egy Rossmann saját márkás szimpi volt krémmánia alapján, de azóta új verziót láttam csak a boltban, és annak nem tetszenek az összetevői. Majd lesz valahogy, még amúgy is van itthon a régiekből, azért nem akarom, hogy rám romoljanak, de legalább az arcomon szeretnék megfelelő összetételűt használni.

      Törlés
    4. itt less körbe, hátha találsz vmi használhatót:)
      http://www.szepsegreceptek.hu/amitol-a-borod-szep-lesz/fenyvedelem/

      Törlés