2015. március 4., szerda

Wishlist VI.

Karácsony óta nem volt kívánságlistás bejegyzés, és az elmúlt hónapokban nagyon jó voltam, úgyhogy engedélyezek magamnak egy újabbat. Nem mintha az előzőről nem maradt volna néhány dolog, ugyanis a téli leárazásoknak és úgy általában az üzleteknek a közelében sem jártam, de majd csak akad valami azok közül is. 

Balettpapucs - belegondoltam és vissza is néztem a blogon, hogy nagyjából mióta halogatom, nagyon gáz vagyok O.O

Fekete nadrágok - nem könnyű nekem nadrágot venni, de muszáj, lassan komolyan leszakadnak rólam a meglévőek.

Félkesztyű - tudom, hogy semmire sem jó, de annyira dög, egyszer bizony meglepem magam egy párral.



Új hajszárító - szeretnék egy nagyobb tudású, modernebb fajtát, a mostani már elég gyenge, ráadásul mindig megtép.

Övek - egy vékony embernél az öv szinte fogyóeszköz, azok, amiket napi szinten hordok, vállalhatatlanul néznek ki.

Spirálos piercing - sokat filóztam, mire cseréljem le a karikámat, remélhetőleg jól mutatna egy ilyen a fülemben :)



Natúr mindenféle - balzsam meg tonik, meg mindenféle, lehet, hogy külön listába szedem őket.

6 megjegyzés:

  1. Szeretnék egy díjat átadni neked: http://fairyindawn.blogspot.hu/2015/03/liebster-award.html

    Egyébként a képen látható ékszer biztos nagyon jól fog mutatni a füledben! Majd mutatsz nekünk róla képet? *-* (nem kicsit van piercing mániám, az én fülemben csak egy sima hajlított ékszer van - vagyis a conch-nál, mondjuk ki akarom cserélni őt is, de egyelőre a jobb fülemet szeretném majd felékszerezni, és az nem lesz olcsó mulatság...xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves tőled, köszönöm! :)

      Ma azzal a lendülettel meg is vettem, az Apacsban találtam egy nagyon szép darabot, amint sikerül beapplikálni, megmutatom. Egyelőre a bent lévővel szenvedek :D Ne is mondd, hónapok óta azon kattogok, mit kéne legközelebb, szóval megértem a mániádat :)

      Törlés
    2. Igazából a jobb fülem csak "újraékszerezésre" vár először...9 furat van, ebből négy és fél porcban...szóval a fülbevalóm kivételével ki szeretném őket cserélgetni - rendes piercingre, mert most extravastag szárú fülbevalók vannak bent, és nem is tetszik, meg nehéz tisztán tartani is...:D
      Meg aztán vagy a tragus vagy az antihelix fog még oda menni, és a jobb füles listám azzal véget ért...(aztán jöhet a többi...függővé teszi az embert...:O)

      Amúgy leltem egy videót...https://www.youtube.com/watch?v=2YgG9UW9aIc...de itt nem "élesben" szedik szét az ékszert...:/

      Törlés
    3. Köszönöm a linket, arra mindenképp jó, hogy tudjam, nagyjából mire kell törekednem :)

      Törlés
  2. Én inkább át sem gondolom mit szeretnék most, csúnya lenne. :D Viszont ez a félkesztyű nagyon fain.

    VálaszTörlés