2015. április 24., péntek

Business Cat

Meg kell, hogy mondjam, vannak napok, amikor nem fulladok bele a munkába. Teljesen változó, olykor csak kapkodom a fejem, és egész nap emailezek, adminisztrálok és terelem a dolgokat a megfelelő irányba, máskor viszont üldögélek, rendszerezem a papírjaimat, és várom, hogy elérhetővé váljon valaki vagy visszaírjon, és nekiállhassak az érdemi munkának. Az ilyen holtidőszakok és a monitor előtt elköltött tízóraik jó barátja az internet, és az ott fellelhető érdekes vagy épp humoros tartalmak, most a legújabb felfedezettemet szeretném bemutatni.
Ez pedig a The adventures of Business Cat, internetes képregénysorozat egy angol fickó, Tom Fonder "tollából", egy emberi testű üzletember macsekról. Bár nekem nincsen macskám, szerintem nagyon találó és ötletes, és egy-két részt leszámítva teljesen az én humorérzékemnek való. Kedvcsinálóként azokat a részeket válogattam ide, amiknél kis híján kiköptem a kávémat, akkorát nevettem.
Mentálisan lefáradt szörfözéshez is ajánlom, ha macskások vagytok, azért, ha irritálnak, akkor meg azért :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése