2015. április 7., kedd

Glamour-őrület

A jól bevált ütemtervet idén újra kellett gondolni. Az elmúlt két alkalommal meglepően kevesen voltak szombaton az Árkádban, de most, hogy a vasárnap kimarad, tartok tőle, hogy nem lesz ilyen sima ügy. Szóval jó lenne úgy megoldani, hogy szombatra ne maradjon üzlet, maximum egy-két drogéria. Idén a csütörtök és péntek délelőttöm nem szabad, viszont holnap tovább bent kell maradnom az irodában, cserébe pedig mindkét nap eljöhetek egy-egy órával előbb. Kora délután csak lesz pár óra, amikor nem lesznek olyan sokan. Először kicsit sajnáltam (volna), hogy nincsen végösszegi Müller kupon, de arra jutottam, hogy nem fog hiányozni az a tömegnyomor és félórás sorbaállás, úgyhogy csak akkor fogok kibuszozni, ha valami nagyon kéne, és máshol nem találom. Ami viszont tényleg hiányzik, az a New Yorker. Meglepően jó holmikat szoktam találni, és vannak igazán kis méreteik. Szerintem azért be fogok nézni, hátha enélkül is csapnak valami leárazást.




A boltok a szokásosak: C&A, H&M, F&F, Takko, esetleg Tally Weijl, és ha úgy alakul, akkor Müller és Kik. Na meg dm, Rossmann, és a könyvesboltok.

Ami mindenképpen kell:
- szülinapi ajándék az uramnak: már kitaláltam, mit kap, remélhetőleg rá is lelek a tökéletesre.
- nadrág(ok): sima fekete, normális szabású, normális anyagú nadrág, meg valami lengébb is nyárra.
- övek: egy vagy kettő, egyszerű, kényelmes, nem túl vékony, és lehetőleg nem túl drága darabok..
- kozmetikumok: valami alapozót vagy bb-t szeretnék beújítani, meg a fényvédőket, arckrémeket mustrálom majd.

Ami esetleg jöhet:
- övtáska: láttam egy eszméletlen klassz darabot az F&F oldalán, muszáj megnéznem magamnak.
- basic holmik: egy-egy sima trikót és/vagy pólót meg szoktam engedni magamnak, szinte fogyóeszközök.
- táska vagy hátizsák: nem sürgős, a meglévőim még mindig bírják, de nem ártana nyitott szemmel járni.
- 25%-os sminkkupon (Rossmann): mintha lenne pár dolog, aminek a megvételét régóta halogatom...
- ja, és majd' elfelejtettem, 50%-os Alverde kuponnal lehet, hogy veszek valami szempillaápolót.


Ti terveztek venni valamit, vagy messziről elkerülitek az ámokfutást?

4 megjegyzés:

  1. Nadrág nekem is kéne...de sose lelek semmit, szóval ez nem glamour-hoz kötött...hanem...olyan általános...xD
    Amúgy az övtasit én is megnézem majd, elég régóta szeretnék, de minden vagy túl kicsi volt vagy túl drága...xD

    Egyébként nekem "muszáj" mennem, mert megyünk rokonokhoz Pestre, és ilyenkor jó vidékihez méltóan végigjárjuk az ottani plázákat...xD (vagyis egy részüket)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a nadrág nekem is egy általános probléma, teljesen mindegy, hogy akcióval vagy anélkül, ha meglátom a megfelelő darabot, le kell csapnom rá. Az övtasi nem kifejezetten olcsó, de hogy megéri-e legalább kuponnal, az majd akkor derül ki, ha látom élőben is.

      Na igen, évek óta nem voltam én sem a fővárosban, tuti körbezarándokolnám az üzleteket... bár így glamour-napokon lehet, hogy felér egy kínzással :D

      Törlés
  2. Nálam a menü: nadrág, csinos felső, nadrág, tengerészes bizsu C&A-ból, nadrág, parfüm :) Bár muszáj hozzátennem, hogy lesz Müller szombat nagyon jó akciókkal, az talán még jobban lázba hoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nadrág :D

      Igen, láttam, hogy a Müller végülis megoldotta a kérdést, de a legutóbbi Müller-szombaton feltankoltam rendesen, ezért is döntöttem úgy, hogy ezt most szkippelem. Ha akarnék parfümöt, akkor biztos érdemes lenne, de tiszta illatkollekció van otthon :) tényleg, milyet néztél ki?

      Törlés