2015. április 17., péntek

Illene lassan írni valamit. Valami tartalmasat. Az a nagy helyzet, hogy nagyjából a teljes munkaidőmet gép előtt töltöm, és otthon már nincs sok kedvem böngészni vagy gépelni. Ha gép, akkor inkább játszok. Pedig nem kéne megszakadnom, tele vagyok piszkozatokkal, csak fotózni kell melléjük, ami kapcsán már a napfénymentes idő sem lehet kifogás, egyszerűen csak lusta voltam hozzá. Meglátom, a hétvégén mennyi időm lesz, ha mást nem, összedobok egy munkahelyi szösszenetes bejegyzést, arról tudok bőven beszélni, és egészen mulatságos dolgok történtek, mióta itt vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Ugyanez a bajom, munka után már nekem sincs kedvem még otthon is a monitort bámulni, max a leveleimet nézem meg, de azt is inkább a telefonomon...Majd ha végre visszakapom a fényképezőgépet a szervízből, talán több kedvem lesz blogolni. :)

    VálaszTörlés
  2. Óó mi ráérünk, te csak élvezd a klassz munkahelyedet és pihenj sokat! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, lányok, aranyosak vagytok :)
    Örülök, hogy nem gáz. Otthon már tényleg semmi dolgom az interneten, az összes fiókom meg van nyitva az irodában, és amikor épp nincs mit csinálni, le tudom rendezni az ügyes-bajos dolgaimat. A múlt héten kicsit megihletődtem ékszerügyben, meg elhatároztam, hogy megmutatok néhányat, amik egyszerűen elmaradtak valahogy, úgyhogy lassan nekiugrok a befotózásuknak.

    VálaszTörlés