2015. április 5., vasárnap

Vörös köves bronz gyűrű

Először is, elnézést, amiért nem volt egy ideje igazán tartalmas bejegyzés, nem volt időm fotózni a blogra.


Talán már említettem, hogy mikor először rendeltem ezekből a medál alapokból, eszembe jutott, hogy lecsípve a karikát, tökéletes gyűrű alapanyag lenne belőlük. Ezt próbáltam most ki, rendeltem hozzá gyűrű alapot, és nemcsak hogy könnyű volt leszedni a karikát, de egy kis smirgli papírral nagyon szép sima lett a helye. Egy pötty ragasztó a hátoldalára, a szokásos üveglencse festési procedúra, és meg is van.


Vöröset akartam, az olyan tribal :) de feketével is eszméletlenül fog kinézni, vagy mondjuk türkizzel. Nem azért, mert én csináltam, de annyira jól mutat így gyűrűként ez a medál, nagyon tetszik. Csak azt sajnálom, hogy ezüst színű nincsen a webáruházban.

2 megjegyzés: