2015. május 3., vasárnap

Ara

Van egy hírem, amit már meglebegtettem, de szerettem volna, ha a családom és a hozzám legközelebb állók előbb tudják, mint az internet. Múlt szombaton az én drága barátom megkérte a kezem és igent mondtam :) jegyespár lettünk ^^
Bevallom, vártam már, hogy feltegye a nagy kérdést, de azt hittem, még várni fog vele. A születésnapomra időzítette, legalábbis arra az estére, amikor ketten ünnepeltünk. Egyszerűen csinálta, mégis nagyon romantikus volt, illett hozzám, hozzá, hozzánk. Ő nagyon izgult, én pedig pityeregtem egy sort. Szép volt, na.


Meglepően jó érzés volt magamban tartani, szép sorban elmesélni annak, akinek akartam, és csak ezután világgá kürtölni. Ehhez hozzájárult az is, hogy még nem hordom a gyűrűmet (vagyis a nyakamban hordom egyelőre), picit alakíttatni kell a méretén, így tényleg csak az tudja, akivel közlöm. Leszámítva egy pinterest táblát, mert azt bizony nem bírtam ki. Azért már nagyon várom, hogy az ujjamon is mutogathassam, holnap viszem be az ékszerészhez. Amúgy is gyönyörű gyűrűt kaptam, nagyon elégedett vagyok a választásával, és büszkén fogom hordani :)

Megnyugtathatok vagy elkeseríthetek mindenkit, nem fogom elárasztani a blogot esküvőtervezős posztokkal, egyelőre legalábbis biztosan nem. Még eltart egy darabig, amíg eljutunk odáig, de beismerem, hogy a gondolataim nagyon sokszor időznek az eljegyzés, illetve az esküvő körül, és ennek azért biztosan lesz nyoma itt is.

8 megjegyzés:

  1. Váááááá, gratulálok!:))
    (és üdv a menyasszonyok klubjában, ahol úgy tűnik, én már bennragadtam:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönjük! ^^
      Nekünk is hosszú jegyességünk lesz, de szerintem megvan a maga romantikája :) meg aztán, hova siessen az ember, ha az egész életét a másik mellett kívánja leélni :)

      Törlés
  2. JÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ! ♥♥♥
    Gratulálok, sok boldogságot!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! <3 szinte érzem magam körül a rózsaszín felhőt, főleg mikor így reagálnak rá <3

      Törlés
  3. Aaaaaaw, gratulálok!! ^^
    És tényleg nagyon szép a gyűrűd. ^^

    VálaszTörlés
  4. Ó, amikor korábban írtál róla, hogy valamit be fogsz jelenteni, annyira éreztem! :) ♥ Gratulálok hozzá, sok boldogságot kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam, mennyire volt erőteljes az utalás, eszerint nagyon ^^ Köszönöm, köszönjük! <3

      Törlés