2015. május 24., vasárnap

Dermax illatmentes testápoló

Erről sikerült nem elsumákolnom a bejegyzést :)
Amikor elkezdtem natúrkozmetikumok után kutatni, célkitűzésem volt az is, hogy minél több magyar kozmetikumot használjak. Ez nem igazán valósult meg, ez a szempont elég rendesen háttérbe szorult, de azóta is igyekeztem képben lenni a magyar márkákkal, és mikor illatmentes testápolót kerestem, rögtön eszembe jutott a Dermax, és a következő Tescozás alkalmával be is szereztem.


A Dermax termékskálája sajnos nem túl széles, tulajdonképpen néhány alap dolog, tusfürdő, sampon, testápoló és folyékonyszappan alkotja, mind illatanyagmentes. A testápoló pumpás kiszerelésű, szépek az összetevői és remek az ár-értékaránya. 500 ml-t kapunk olyan 800 forintért, a csomagolás maga pedig nem kimondottan szép, de nagyon praktikus. A pumpa elfordítva zárható, és valami eszméletlen jól lehet vele szabályozni a mennyiséget, ha csak egy ujjamat szeretném bekenni, olyan kis picit is ki tudok nyomni, nem találkoztam még ilyennel. Nem épp kompakt kialakítás, de ha van egy kisebb flakonunk, simán át lehet adagolni belőle. Az összetevőlista makulátlan, nincs benne semmi, amit nem kennék magamra, semmi, ami irritálhat, van viszont benne egy csomó növényi összetevő, gyulladáscsökkentő és vitaminok.



ÖSSZETEVŐK (INCI)
Water / Aqua  ,  Cetearyl Alcohol eo I eu I al  2 1 ,  Glycerin h  0 0 ,  Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil eo  2 0 ,  Isopropyl Palmitateeo I i  4 1 ,  Sodium Cetearyl Sulfate ti  ,  Elaeis Guineensis (Palm) Oil eo  ,  Sodium Lactate h  ,  Glyceryl Stearate eo I eu ,  Caprylic / Capric Triglyceride eo  ,  Butyrospermum Parkii (Shea) Butter eo  ,  Xanthan Gum ti I eu  ,  Tocopheryl Acetate a I v  0 0 ,  Panthenol v  0 0 , Ethylhexylglycerin  ,  Allantoin gy  0 0 ,  Sodium Benzoate ta  ,  Lactic Acid h I kh  ,  Ascorbyl Palmitate a I v I gy  2 0 ,  Potassium Sorbate ta ,  Tocopherol a I v  2 2 ,  Sodium Stearoyl Lactylate eu  ,  Phenoxyethanol ta  

Az állaga egész könnyed, valóban lotion, nem egy vaskos krém, és nem is hidratál olyan intenzíven. Számomra ez egyértelműen előny, mert a jó kemény víztől egész konkrétan porzik néha a bőröm, viszont alapesetben nem különösebben száraz. Inkább megelőzésképpen igényel valami kencét, ami puhán tartja, ez pedig pontosan azt tudja, amire szükségem van, és ez nyilván nem egy ritka testápoló típus, de úgy vettem észre, hogy a kímélő, igazán szép összetevőjű termékek a nagyon száraz, érzékeny bőrűeknek kedveznek. Na de ez... könnyen eloszlatható, majd gyorsan és nyomtalanul beszívódik, talán még nyáron is kényelmes lesz használni. Az egyetlen, ami zavaró lehet, az az illata. Mert attól még, hogy illatmentes, van neki... Krémje válogatja, találkoztam olyannal, ami tényleg szinte illatmentes, olyannal is, ami konkrétan vegyszerszagú, ez viszont egy külön kategória, nem is tudnám mihez hasonlítani. Egyébként nem vészes, egyáltalán nem undorító, de az én orrom is különböző parfümös kozmetikumok illatorgiájához van szokva, úgyhogy ja, elsőre furcsa volt. Cserébe nem túl erős és nem marad meg sokáig, én abszolút együtt tudok élni vele.

Szóval én nagyon megszerettem, pontosan azt tudja, amire szükségem van. Amennyire meg tudom ítélni, irritált, sérült bőrön is jól muzsikálhat, nekem elég rosszul tud kinézni a felkarom (keratosis pilaris-szerűség) és a lábamat kikészíti a szőrtelenítés, nem mondom, hogy ez megszüntette bármelyik problémámat, de határozottan megnyugtatja a bőrömet, elképzelhető, hogy hosszabb távon tartósan is visszafoghatja a gyulladást.



Mostanában nyitott lettem az illatmentes termékekre, tudtok nekem ajánlani valami jót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése