2015. május 27., szerda

Háromszoros csonka Liebster blog award

Úgy adódott, hogy három, általam igen kedvelt blog szerzője is nekem ítélt egy blogdíjat/kihívást, aminek a továbbadását megint el fogom sumákolni (és háromszor tíz dolgot sem fogok magamról összeszedni, hetek alatt sikerülne csak), de szeretném, ha tudnátok, lányok, hogy melengeti a lelkemet, hogy kitüntettek a figyelmetekkel, és nagy örömmel válaszolom meg a kérdéseiteket :)



Megaera kérdései:

1. Mi  kedvenc részed magadon?
Nem rész, de a testalkatom. Nagyon szerencsés vagyok az arányaimmal és az alakommal, akkor meg pláne elégedett voltam, amikor rajtam volt a korcsolyázó izomzat... de most, hogy már látszik a tánc hatása, talán még jobban tetszik az általános testképem.

2. Mi az, amit soha életedben nem próbálnál ki?
Így hirtelen a rovarok és főleg csigák fogyasztása jutott eszembe, de ha egyszer kerültem éhhalálközeli állapotba, akkor majd visszatérünk erre a kérdésre.

3. Van-e olyan történelmi személyiség, akivel azonosulni tudsz?
Nincs. Vannak persze "hőseim", de nem tekintek rájuk példaképként, inkább inspirálnak a tetteik, vagy ahogy éltek.


4. Útelágazáshoz érsz egy erdőben: jobbra szép, tiszta ösvény van előtted, balra kevésbé kitaposott.  Melyik utat választod? Mit szimbolizál számodra ez a választás?
Attól függ, ismerem-e az erdőt. Ha igen, és vannak sejtéseim, hova lyukadhatok ki a végén, akkor neki merek menni a járatlan útnak. Ha nem, akkor maradok a biztos ösvényen.

5. Mi volt a legutolsó álmod?
Enyhén erotikus volt, úgyhogy ha nem haragszotok, megtartom magamnak :)

6. Melyik természeti elemhez vonzódsz a legjobban? (föld, tűz, víz, levegő, fém, éter, stb.)
Nem tudnám megmondani, régebben filóztam ilyesmiken, de már nem szoktam. 

7. Kedvenc kutyafajtád?
Amit tényleg szeretnék is egyszer, az a finn lapphund. Őrző és terelő, gyönyörű, közepes-nagy méretű, sok szőrű, jó kedélyű kutyák, egy tv-műsorban hallottam róluk, és beleszerettem a fajtába. A spiccfélék és az északi kutyák amúgy is a gyengéim (a beagle mellett ^^).
Aztán ki tudja, lehet, hogy majd besétálunk egy menhelyre, beleszeretünk egy korcsonkorcs kölyökbe, és bármekkorára nő, bármekkora lesz a szőre, bármilyen a pofija, ő lesz a mi hű társunk.

8. Mi a legbosszantóbb dolog a számodra?
A világ fasságain, a bürokrácia útvesztőjén és az emberi önzésen és szűklátókörűségen túl az, ha valaki a szavamba vág. Próbálom lazábban kezelni, de általában meg tudnám fejelni az illetőt.

9. Ha bárkit választhatnál - tértől és időtől függetlenül - kit választanál tanító mesterednek?
Yodát. Vagy Rachel Brice-ot. Vagy valamelyik történelmi hősömet.

10. Melyik az a könyv, amelyhez rendszeresen visszatérsz és évről évre újraolvasod?
Én nagyon szeretek újraolvasni, és a legnagyobb kedvenceimmel rendre meg is teszem. Sokszor olvastam a Végtelen történetet, a Drakulát, a Harry Potter-sorozatot, meg még egy csomó regényt és novellát, ami nagy hatással volt/van rám, vagy csak egyszerűen "megkívánom". Teljesen rendszertelenül.


Anikó kérdései:

1. Mi a legkorábbi emléked az életedből?
Valószínűleg az, amikor itthon megbotlottam, és fejjel nekiestem a szobába belógó, nyitott konyhaajtónak. Azt az ajtót másnap leszerelték a szüleim. Egy csomó ovis kori emlékem van egyébként.

2. Mi volt az első rock/dark/alternative zene, amit hallottál? Milyennek találtad, mit gondoltál róla?
P.Mobilt és Pokolgépet már gyerekkoromban hallottam, és amennyire emlékszem, szerettem is, de ennél több nem rémlik. Aztán, amikor egy bő évtizeddel hallottam Nightwisht, magával rántott. Tök érdekes, hogy mennyire eklektikus volt az ízlésem, mert a Good Charlotte-féle pop-punk-rockot is nagyon tudtam szeretni mellette... és a mai napig széles spektrumon mozog az ízlésem.

3. Mutasd meg az egyik alkotásodat! Ékszer, rajz, festmény, vers, történet, bármi lehet.

Ezt még nem láttátok. Átalakítottam az egyik koponyás nyakláncot testlánccá :) Nagyon tetszik, de még nem volt rajtam élesben, várom a pillanatot, amikor elég önbizalmam és kedvem lesz hozzá. Ha eljutok odáig, lesz róla normális kép is.


4. Mi a legzavaróbb tulajdonság benned?
Könnyen bepánikolok, és/vagy könnyen ideges leszek... nem vagyok olyankor jó társaság. 

5. Ki a kedvenc Youtube-osod?
Nincs ilyenem. A kedvenc blogom szerzőit meg szoktam lesni Youtube-on is, ha vannak videóik, de engem annyira nem szórakoztatnak.


6. Mi lenne számodra az álommeló?
Ezen mostanában sokat filózok. Nem mindig akarok tanítani, van, amikor teljesen rápörgök és van, amikor hidegen hagy a gondolata, de mindenképpen az oktatást érzem a magaménak. Amit most csinálok az irodában, az tulajdonképpen az oktatásszervezéshez kapcsolódik, és nagyon szeretem, később is szívesen foglalkoznék ilyesmivel, ha lehetőségem lesz rá.

7. Mennyi időt töltesz reggelente a kinézeted összeállításával?
Úgy bő félórát, de egy egészet is el tudnék tölteni, szeretek szüttyögve kényelmesen készülődni. Ha van rá lehetőségem, el is töltök, de nem reggelente.

8. Mesélj el egy kínos incidenst, ami a kinézetedből fakadt! (Azt hiszem, divatbakinak hívják az ilyesmit.)

Nem ciki, de most eszembe jutott, hogy vizsgán egyszer megkérdezte az oktató (a maga stílusához képest ráadásul finoman), hogy gyászolok-e. Bírom, mikor előtör az emberekből a tapintat.
Voltak sminkbakijaim kamaszkoromban, mikor úgy festettem ki magam lilával, mint akinek bevertek, vagy irdatlan vastagon húztam ki alul a szemem feketével. Egyébként úgy még nem jártam, hogy konkrétan kínos helyzetbe kerültem a kinézetem miatt, de nyilván nagyon gázul tudtam kinézni "babybat" koromban, ez van, vállalom.

9. Hogyan definiálnád magad? Hova tartozol, ki vagy te?

Földi, európai, magyar, nő, menyasszony, táncos, ékszerész, könyvmoly, rocker-gót-nemtudommi, kreatív, morbid, álmodozó, boldog idegroncs.

10. Ugye eljössz valamelyik nyári gothtalálkozóra? (Hát persze hogy eljössz :3)
Bevallom, nem terveztem. A legtöbb gót, akit személyesen ismertem régen, elég negatív nyomot hagyott bennem, így nem különösebben vágytam ilyen rendezvényekre. Azért egyszer lehet, hogy elmegyek egyre.


Blithe kérdései:


1. Mit csináltál 3 órával ezelőtt?

Nyomtattam, fénymásoltam, aláírtam. Izgalmasabb volt, mint amilyennek hangzik :)

2. Színház vagy mozi?

Régebben csípőből színházat mondtam volna, ma azt mondom, mindkettő jöhet. Imádok színházba járni, viszont megvan a varázsa annak, hogy széles vásznon láthatsz egy filmet, és más a hangulata egy 3D-s vagy egy művészmozinak. Mindet szeretem.

3. Volt már paranormális élményed? Mesélj róla, ha volt!

Nem mondanám, de régebben többször láttam a szemem sarkából felszálló füstcsíkra emlékeztető "valamit", amit egyaránt lehet szellemként és érzékcsalódásként is értelmezni.

4. Van valami furcsa, mások számára talán különös szokásod?

Gomba- és krumplievés nyersen. Ezt tudom, hogy sokan nem tudják hova tenni. Amúgy erre mindig nehezen válaszolok, mert számomra a szokásaim természetesen jönnek, és nyilván az adott környezettől is függ, mire hogyan reagál.

5. Mi az, amit szerinted gyakran félreértenek veled kapcsolatban az emberek?

Sokan hidegnek és távolságtartónak hisznek, pedig én egy igazán közvetlen ember vagyok. 

6. Mit csinálsz, ha ideges vagy? Hogyan küzdöd le?

Bepánikolok, a szó legszorosabb értelmében. Megtanultam kezelni, nagy levegőt venni, higgadt maradni, és végiggondolni, mit tudok tenni, és érdemes-e egyáltalán idegeskednem. De a szívemet-gyomromat szorító érzés nagyon lassan szokott elmúlni.

7. Van tetoválásod vagy piercinged? Ha nincs, tervezel valamelyiket?

Az egyik fülem porcában. Tervezek még párat, régi vágyam, hogy tele legyen fémmel mindkét fülem, de szeretném átgondoltan és ízlésesen csinálni. Tetoválásom nem tudom, lesz-e valaha... szeretnék is meg nem is.

8. Ha egy lakatlan szigetre vetődnél, mi lenne az a 3 dolog, amit mindenképp nálad lenne?

Íj, vesszőkkel teli tegez, és egy mindent tudó bicska. Csakatúlélés.

9. Ha lenne egy halom kincsed, hol rejtenéd el őket?

Azon a bizonyos lakatlan szigeten.

10. Van olyan szó, amit utálsz?

Biztos van, de ilyenkor sosem jut eszembe az ilyesmi :)




Még egyszer köszönöm, jól szórakoztam közben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése