2015. május 3., vasárnap

Mókuska

Ezt a nyakéket anyák napjára készítettem a hétvégén. Nehezen fogant meg az ötlet, folyton valami nagyobb szabásúban gondolkodtam, majd úgy voltam vele, hogy inkább vissza az alapokhoz. Ami biztosan tetszik, és biztosan szívesen hordja. Egyszerű, könnyű, édes mintával. Vöröses, konkrétan mókusszínű szalagot szerettem volna venni hozzá, sajnos nem kaptam, de ezzel sem mutat rosszul.




Úgy tűnik, lassan sikerül kitapasztalni ezt az üveglencsés-képes módszert. Ezúttal nagyon szépen terült és száradt mindkét ragasztó, elégedett vagyok. A munkahelyi nyomtatóval pedig lehetőségek tárháza nyílt meg előttem ^^ viszont a színekre figyelnem kell, nem lett elég élénk szegény mókus. Elsőre egyébként bronz szerelékekkel akartam dolgozni, de nem tudtam szabadulni a gondolattól, vajon hogyan mutatnának a meleg színek ezüst színű alkatrészekkel. Tetszik az eredmény, de nem vagyok benne biztos, hogy így a szebb. Viszont a mókus így, kissé haloványan is aranyos, és nagyon betalált, anyum teljesen odavan érte, egészen megindított a reakciója.




A ti anyukátok mit kapott? :)

2 megjegyzés:

  1. Hát ez valami gyönyörű. :) Szerintem még jobb is ezzel a szalaggal, olyan finomabb.
    Az én anyukám virágokat kapott (ültetni valót).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod ^^
      A vágott virágnak sosem voltam a híve, viszont az ilyen ültetni való vagy cserepes szerintem tök klassz ajándék. Nálunk sajnos semmilyen virág nem játszik, ebben a lakásban minden elpusztul.

      Törlés