2015. június 29., hétfő

Wishlist - idei summer edition

A tavalyi hasonló bejegyzésnél visszatekintettem az azelőttire, így ezt megint megtenném. Nagy az átfedés, mer bár arról majdnem minden tételt sikerült lehúznom, volt rajta néhány fogyóeszköz, ami erre az új listára is felkerült, van, ami nem fogyóeszköz, de tönkrement és kell új, van, ami a fejemben volt tavaly is, de listára nem került fel, és nem is sikerült beszerezni... de jó látni, hogy csupa értelmes dolgot véstem fel, amit volt is értelme megvenni, és talán az idei is ilyen.

Lenge kapucnis kardigán/mellény? - nincs olyan kapucnis felsőm, amit tudnék hordani melegben is.

Háremnadrág - tavaly kigondoltam, milyen jó lenne egy lenge, hosszú nyári nadrág, de nem találtam megfelelőt.

Papucs - ezt ugyan vettem tavaly, de nagyon úgy fest, hogy egy szezonos kaland volt, menthetetlennek tűnik.

Strandruha, tunika - ez épp nem létfontosságú tétel, lehet, hogy csak ábránd marad, de nem lenne rossz.

Fényvédő - arcra már vettem egyet, testre még nem, addig gőzerővel fogyasztom az itthoni készletet.

Vízálló szempillaspirál - tavaly végül ezt használtam, és tökéletes volt, ezt fogom újravenni.

Ajakápoló - hamarosan elfogy az egyik színezettem, egy fényvédőset szeretnék az utódjául.



Nálatok vannak beszerzendő tételek?

4 megjegyzés:

  1. Nálam is érlelődik egy hasonló lista, de mindig változik :)
    Milyen fényvédőd van arcra? Az a bajom velük, hogy vagy zsírosak, vagy alkoholosak, vagy rohadt drágák :D ami meg olyan hidratáló / alapozó, hogy van benne SPF, attól simán leégek, true story.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamennyi változás biztosan lesz nálam is, de irányvonalnak nagyjából jó :)
      Ezt vettem: http://kremmania.hu/kremek/biovanne-sun-spf-50-arckrem-erzekeny-borre
      Kb 1300 volt a dm-ben, még barátkozom vele, mert kissé zsíros nekem, de lepúderezve végül is rendben van. Igazából nem tudom, mit csinálok, ha nem válik be :D nagyon nehezen szűrtem ki, hasonló szempontok szerint. Van bb verziója is a márkának, gondolkodom azon is, mert bb-t/alapozót már tényleg nem tudok rákenni erre, rosszabb napokon lehet, hogy jól jönne, csak egy darab swatch nincs róla a neten.

      Törlés
  2. Avonos uv szűrős ajakápolót ne vegyél...(mondja az avon tanácsadónő)
    Az a termék vállalhatatlanul kaki...>.<
    (Igyekeztem finoman fogalmazni, tudom, hogy olcsó, de annyit se ér...sajnos tapasztalat.)

    Egyébként jó kis lista lett...:D
    Én viszonylag felkészülten várom a nyarat, egy vízálló szemceruzát szeretnék, de eddig nem leltem még olyat, ami tényleg vízálló...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a figyelmeztetést :D Isanára gondoltam, nyáron szoktak lenni színes-szagos fényvédős ajakápolóik.

      Na igen, pár éve használtam egy vízálló tust, ami nagyon jól működött, azt leszámítva, hogy nem bírta a vizet... ceruzára még tippem sincs, szerintem még sosem használtam vízálló szemcerkát.

      Törlés