2015. július 29., szerda

Nemgoth vallomások

Bár közel sem vagyok goth blog, sőt, még gothnak sem hívtam magam soha, azért csak-csak közel érzem magamhoz a szubkultúrát, összefolyik a rockerségemmel (amit ma már szintén nem szoktam kategorikusan kijelenteni, nem szívesen címkézem magam, na), és igazán szórakoztató volt a goth bloggerhölgyek kinyilatkoztatásait nézni és olvasni, szóval úgy döntöttem, belekontárkodok én is a témába.



1) Természetes haj- és szemöldökpárti vagyok, legalábbis ami a saját külsőmet illeti. Nagyon tetszik a fekete vagy vörös haj, de szeretem a saját hajszínemet, és az elmúlt években sötétedett annyit, hogy karakteresebbnek látom, mint régen. Na jó, a szemöldökömet festem olykor, hogy rendesen látszódjon, de nem vagyok hajlandó rajzolgatni, és tetoválásra sem vágyom.

2) Nem rajongok kifejezetten a The Crow című filmért. Félre ne értsetek, egyáltalán nem tartom rossznak, egy életérzés a film, megőrülök a zenéjéért és elismerem minden pozitívumát, de Brandon Lee tragikus végzete (és sminkje) nélkül szerintem nem vitte volna kult státuszig.

3) Nem igazán nézek horrort. Ez persze így eléggé sarkított, horror és horror között is lehetnek vannak óriási különbségek és van is, ami tetszik, de általánosságban véve nem szeretem a horrorfilmeket, nem szórakoztatnak.

4) Alig van csíkos holmim. Ez éppen egy sajnálatos dolog, de régebben nem izgattak a csíkos ruhák meg úgy általában a minta (pedig rajongtam én a Beetlejuice-ért), csak az utóbbi években tetszett meg, és eddig csak egy felsőt sikerült beszereznem. Az sem segít, hogy vékony vagyok, próbáltam egyszer egy csíkos nadrágot, és konkrétan úgy néztem ki, mintha fogpiszkálók lennének a lábaim helyén.

5) Sminkelt pasik kíméljenek.

6) Szoktam plázában, fast fashion üzletekben vásárolni, és szerintem változatosabban és stílusosabban tudok felöltözni, mióta nem derogál betenni a lábam ilyen helyekre is.

7) Imádom a napfényt. Nem azt, hogy nyáron éget és rohadt meleg van tőle, meg azt sem, ahogy a szemembe tűz délután a szobámban, és jó a közérzetem este is, sőt, de annyira jólesik a természetes fény, egy idő után hiányzik is télen.

8) Sokszor nagy hatást tesznek rám filmek, sorozatok soundtrackjei, és ilyenkor az ízlésemtől akár teljesen idegen dalok képesek a fülembe mászni, amiket aztán hetekig hallgatok. Pl. van egy Elektrik People dal a telefonomon a Hemlock Grove miatt, és bár lecsengőben van a dolog, még nem sikerült teljesen lekattannom róla. Musicalek esetében meg aztán tényleg elszabadul a pokol.

9) Fehérben akarok férjhez menni. Vagyis meg lesz fűszerezve egy kis feketével, de értitek.

10) Korcsolyázó koromban rendszeresen táncoltunk a csapattal, hol jazzes, hol kortárs jellegű dolgokat, és volt, amikor hiphopot. Emlékszem, mennyire kiborultam, ott hisztiztem az edzőtáborban, hogy én erre nem vagyok hajlandó, borzasztó nehezen törődtem bele, és majd' elsüllyedtem, mikor az edzőm megdicsért pár nappal később. De be kell valljam, hogy később megszerettem, legalábbis a dinamikáját, ritmikáját, erejét, és azokat a bemelegítő gyakorlatokat, amiket összeállítottunk belőle, imádtam csinálni. Nem hiányzik, de csak jobb táncos lettem tőle.

Olvassátok el a többiek bejegyzéseit is: Annie, Megaera, Trish, Blithe, NekromanCica :)

2 megjegyzés:

  1. Ma találtam fészbukon. Icuri picurit talán a témába is vág. :)
    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11745378_810032745758703_4466929655693232255_n.jpg?oh=b460a03abf033bd0861ba5687ae3769e&oe=564F0257

    VálaszTörlés