2015. július 15., szerda

Nightwish medál

Egy álmom készül valóra válni: megyünk Nightwish koncertre! Emlékszem, mennyire bánkódtam, mikor Tarjával szakítottak, hogy nem voltam koncerten, amíg még az énekesnőjük volt, Anette meg... hát hagyjuk. Arról meg ne is beszéljünk, mennyire drága egy nagy, önálló koncert, pláne vidékiként, utazással, szállással, egyéb költségekkel együtt... fene tudta, eljutok-e egy Nightwish koncertre az életben. Mikor megláttam, hogy jönnek Hegyaljára és meghallgattam a legutóbbi lemezt, elkezdtem reménykedni, hogy talán összejöhet, hiszen a jegy kifizethető, a szállás adja magát, és még szabit is kaptunk, csak épp alkalmunk nem volt megbeszélni, tudunk-e menni, és közben a Hegyalját lefújták. De mikor kiderült, hogy a koncertet mégis megtartják, méghozzá Pesten... járt némi idegeskedéssel részemről, hogy most akkor hogyan lesz, kapunk-e még jegyet, hol a fenében fogunk aludni, én másról sem tudtam beszélni egy hétig, a kollégáim legnagyobb örömére :) de szerencsés módon csak rendeződtek a dolgok. Az uram legjobb cimborájával megyünk, és nála tudunk aludni is, majd pár napot még Pesten töltünk. A lehető legegyszerűbb és legjobb verzió.




A medál sztorijának másik része, hogy egy ideje szerettem volna nagy, kör alakú üveglencsés medálokat fekete-fehér képekkel, le is töltöttem tízet-húszat a kedvenc karaktereimmel, mintáimmal, és vettem is prototípusnak egy nagyon szép medál alapot, de az istenért nem akart jönni az ihlet, milyen kép kerüljön bele. Tegnap végre belém csapott és letöltöttem egy képet erről a logóról. Vagyis nem konkrétan a logóról, hanem egy pulóverről ezzel a mintával, de megoldható volt így is. Eleinte az együttesről szerettem volna egy csoportképet, de ez így sokkal jobban tetszik. Amúgy elsőre sikerült elrontanom, a második próbálkozás pedig nem sikerült tökéletesen, úgyhogy a boldogságom nem teljes, de örülök, hogy nem hagytam annyiban.




Mikor ezt olvassátok, én nagyban készülődök, sminkelek, pakolok,
és még mindig alig akarom elhinni...

2 megjegyzés:

  1. *fangirling*
    Jó szórakozást, lélekben én is ott pattogok valahol az első sor környékén:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elképesztően király volt :)

      Törlés