2015. július 8., szerda

Szabadság

Holnap elmegyek apummal egy hosszú hétvégére Keszthelyre, aztán jövő héten... úgy fest, összejön, amit kitaláltunk az urammal, de még mindig nem merem igazán beleélni magam, szóval majd később. Jó lesz, mindkettő. Rám fér már a pihenés, sokat dolgoztam az elmúlt hetekben, ma tudatosult bennem csak igazán, hogy fáradt vagyok. Nem olyan nagyon fáradt, élvezem a melót és feltölt, de kell egy kis szünet, már csak azért is, mert az igazi hajtós projektek csak ezután jönnek. Izgatottan várom, de erőt kell gyűjtenem.
A nyaralások örömére vásároltam kicsit, pár szükséges kozmetikumot, meg írogatom a listákat, mi mindent kell összepakolni, és bármennyire nem bírom a nyarat, most olyan jó a közérzetem, nem is értem magam. Ha hazajöttem, és a fizum is megjött, akkor pedig belevágok valamibe... már ha lesz ihletem, de már régóta kigondoltam, és szeretnék legalább nekikezdeni.


Odaát mi a helyzet?

2 megjegyzés:

  1. Perelin, az Éjvadon? Amúgy nagyon jó a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez nagyon jól esik.
      Az ám. Te vagy az első, aki rákérdez :)

      Törlés