2015. július 27., hétfő

Tegnap nekiálltam kiszanálni a megunt, nem hordott ruháimat. Két szatyornyi halom már összegyűlt, de valahogy nem tűnik kevesebbnek a maradék :)
Magamhoz képest amúgy meglehetősen kíméletlen voltam, úgy értem, egy csomó olyasmitől válok meg, amit egyébként szerettem vagy érzelmi kötelék fűzött hozzá, és régebben ez nem nagyon ment, inkább megtartottam az ilyen holmikat, hiába nem hordtam már őket. Fejlődök, vagy legalábbis fejlődésnek veszem.
Eladni biztos nem lesz érdemes semmit, úgyhogy először fenntartom anyumnak az előjogot, hogy átválogassa őket, utána talán behozom az irodába, ami olyan, hátha a koleganőim lecsapnának valamire, egy szatyornyi megy a H&M-be, a többi pedig valamelyik jótékony szervezetnek.

3 megjegyzés:

  1. Ó, bárcsak én lennék ilyen határozott e téren... de néha kell az ilyen is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért jó pár dolgot megtartottam, amitől egyszerűen sajnáltam volna megválni, hiába nem hordtam egy ideje. Ha csak bánkódnék miatta, akkor inkább foglalja a helyet még egy kicsit :)

      Törlés