2015. augusztus 9., vasárnap

Sunday Summary XXIII.

Ilyen is rég volt. Arra gondoltam, lehetne csevegősebb, kevésbé tilt-es, majd meglátjuk, hátha így nem hanyagolom el.
Amúgy a szombati munkanap borzalmas :/ mármint, amíg bent voltam, nem izgatott, sőt, örültem, hogy nem maradnak függőben a dolgaim hétfőig, szóval még jókor is jött, de tegnap este kétségbeejtő volt belegondolni, hogy már csak egy napot tudok pihenni. Nem tetszik.




 Mazsolátlan müzliszeletek a Pennyből. Vagy négyfélét lehet kapni, ami komolyan ritka, szerencsés esetben egy talán nem tartalmaz mazsolát a kínálatból, ráadásul egyik finomabb, mint a másik.

 Imádom az Alexandra nyári akcióját. Idén nem hatottak meg különösebben a nyári leárazások, de bennük nem kellett csalódnom. Kecskebűvölők és Csintalan istenek, összesen egy ezresért.


 A héten konstatáltam, hogy híztam másfél kilót március óta. Azért ez így csak-csak egészségesebb, mint volt.


 A kolléganőkkel felfedeztük a szemközti Herbaházat. Azt hittem, patikaszerű lesz, mármint hogy mindent úgy kell kikérni, szerencsére nincs így. Elsőre nem mindent találtam, amit kinéztem a honlapon, de azért visszatérő vendégek leszünk.

 Kiolvastam Az ötös számú vágóhidat Vonneguttól. Nagyon-nagyon betalált, rengeteget kattogok rajta.


 Apum elvitte cipészhez a kedvenc dorkómat. Lemondtam róla, ugyanis kilyukadt a talpa hátul, és biztos voltam benne, hogy ha meg is menthető, túl sokba fog kerülni. Esküszöm, ez a cipész zseni, megcsinálta, ráadásul valami nevetséges összegért.


♥ Blithe oldalán találtam anno egy bögrés süti receptet, mostanság eszembe sem jutott, de tegnap úgy megkívántam, vanília- és kókuszfagyival ettük, mennyei volt. Közzé is teszem valamikor szerintem.

A nagy kékség. Nagyon friss élmény, épp csak felszáradtak a könnyeim. Hosszú, szép és megrendítő alkotás, örülök, hogy megnéztem.



A ti hetetek hogy telt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése