2015. augusztus 16., vasárnap

Sunday Summary XXIV.

♥ Vettem egy táskát :) már két éve kajtatok a tökéletes válltáska után, és most az enyém lett. A mérete, a fazonja, minden olyan, amilyennek lennie kell. Nem mondom, pár szegecs elférne rajta, de így is imádom.

♥ Tovább szelektáltam a ruháimat, és miközben kiszórtam néhány szoknyát, kezembe akadt egy szatyor két egyberuhával, amiket a nagynéném turkált nekem. A legjobbkor, idén egyberuha hordhatnékom van.

Készülünk a közelgő fellépésekre, és elővettünk egy olyan koreót, amit rég nem gyakoroltunk, mert nagy létszámmal képzeltük el, és soha nincs olyan óra, amin mind ott lennénk. De most kipróbáltuk négy fővel, és valami eszméletlen király :)

A tegnapot tóparton töltöttem. Nem volt túl pihentető (nagy társaság, hangzavar), és szerintem befigyel egy enyhe kis napszúrás, de finom hűs volt a víz, jólesett nagyokat úszni.


Ma ezt reggeliztem. Nem csinálom többé máshogy a rántottát.


♥ Jövő héten több szülinapot is ünneplünk az irodában, és én intézem az ajándékokat. Imádok ajándékot vásárolni ^^ ellenben öt nő rohadtul nehezen dönt ilyen kérdésben, ezt koordinálni azért kihívás volt.


Kiolvastam a Csintalan isteneket. Óriási volt, komolyan kár, hogy nem tartott tovább.

A hétvégén az uram távol van és kivételesen Skype-oltunk telefonálás helyett. Nem értem, eddig miért nem csináltuk, végül is csak öt év kellett hozzá, hogy rájöjjünk, milyen jó így kommunikálni.



No és a ti hetetek? :)

2 megjegyzés: