2015. augusztus 23., vasárnap

Sunday Summary XXV.

Nem ez volt életem legpihentetőbb hétvégéje. Minden nap csináltam valamit, pörögtem reggeltől estig. Nagyon jól éreztem magam, de ha ma ki kellett volna tennem a lábam a lakásból, valakit megütöttem volna.

♥ Hazajött a vőlegénykém ^^

♥ És hozott szedret. Imádom a szedret.

♥ A héten voltam egy külső céggel tartott megbeszélésen. Főleg jegyzeteltem és bólogattam, illetve válaszoltam, ha kérdeztek, de elsőre ez sem rossz, legalábbis nem kellett megkérdeznem magamtól, hogy úgy mégis, mit keresek ott.

♥ Bogi ráállt arra, hogy módszeresen kicsináljon minket az órákon. Amúgy is többet technikázunk, mint korábban, de most intenzitásban is nagyobb fokozatra kapcsolt. Nem tudom eldönteni, a testem vagy az agyam fárad-e el benne jobban, viszont fantasztikus érzés.

♥ Szerdán testületileg tortát ebédeltünk az irodában.

♥ Pénteken önkénteskedtem egy rendezvényen, állatkertet promóztam és kígyót simiztettem, és egy gyönyörű szürke gabonasiklót adtak a gondozók. Tényleg csodaszép, és nagyon jól viselte az egész napos nyúzást.

♥ Levágtam az egyik régen turkált dzsekim ujjait, így végre lett mellénykém. Nagyon fura, rövid és bő ujja volt, eleinte tetszett, viselve viszont nem jött be. Próbáltam megszeretni, mert eszembe sem jutott, hogy alakítsak rajta, de most a tuti.

♥ Tegnap voltunk fellépni. Egy órát csúsztunk, a színpad deszkái billegtek és felsértették a lábam, hideg volt, mégis királyul ment. Az egyik csoportos koreót most adtuk elő először, és rögtön megvolt benne az a plusz, amit első alkalommal nem mindig tud átadni az ember.

♥ Újra elkezdtem olvasni Az Úr Sötét Anyagai-trilógiát. Gyerekkoromban óriási hatással volt rám a történet, kíváncsi vagyok, felnőtt fejjel hogyan érint.


Megint nincs vicces mém, csak valami cinikus hétvége-hétfő stílusúra lenne ihletem,
és nem akarom folyton ezt a vonalat hozni. Milyen volt a ti hetetek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése