2015. szeptember 24., csütörtök

Ma már a harmadik telemarketinges talál meg a héten, és ajánl gálát, termékbemutatót és persze irdatlan összeget érő ajándékcsomagot, amivel természetesen nem jár vásárlási kötelezettség és rokon (25 év fölötti!) is átveheti, ha én valamiért mégsem érnék rá. Annyira szeretném tudni, hogy a büdös francba találják meg a számom, milyen adatbázisból sorsolják ki, és úgy egyáltalán, milyen cégekről van szó, mert bár a Kft nevét elhadarják, de a legtöbbször nem derül ki, hogy egyébként mit is csinálnak, emberek zaklatásán kívül. És mikor közlöm, hogy nem érek rá, mert dolgozom/köszönöm, nem érdekel/én magam sem vagyok még 25, úgy csapják le, mintha elküldtem volna őket melegebb éghajlatra. Amit soha nem teszek meg, bármennyire is felcseszik az agyam, szóval egy visszhall talán beleférne a végére.

5 megjegyzés:

  1. Ha higgadtan és tagoltan megkéred őket, hogy töröljék a számot az adatbázisukból, akkor kötelező megtenniük, és nem hívnak többet... elvileg nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl szépen hangzik, hogy igaz legyen :D de viccen kívül, legközelebb megpróbálom. Eddig mondjuk nem sokszor jutottunk el odáig, hogy tőlem is elhangozhasson egy összetett mondat, de hátha így szép lassan elfogynak.

      Törlés
  2. Meg kell őket kérni, hogy tegyenek Robinson listára, onnantól kezdve az adott cég nem kereshet a direkt marketinges dolgaival. Jogilag elég kellemetlen következményei is lehetnek, ha nem tartják maguk hozzá, szóval nem hiszem, hogy kockáztatnának, még ha amúgy kicsi is az esélye, hogy emlékezz rá, ki, mikor, hányszor zaklatott ilyesmivel telefonon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a kifejezést már hallottam, de nem tudtam, hogy konkrétan ezt jelenti. Az mindenképp megnyugtató, hogy már ketten mondjátok, hogy van ilyesmire lehetőség :)

      Törlés