2015. szeptember 6., vasárnap

Sunday Summary XXVI.

Az előző megint nem egy lassú hétvége volt, múlt vasárnap késő este jutott csak eszembe, hogy elmaradt ez a bejegyzés, és már nem volt erőm befejezni. Úgy döntöttem, nem pótolom hétfőn, inkább most duplázok :) amúgy ez a hét se volt semmi, nagyjából az iroda és a táncterem közti ingázással telt, na meg a hétvége... konkrétan nem jutottam el az osztálytalálkozómra, ami marhára kínos, de ilyen ez a showbiznisz.




♥ Produktív hétfők, szeretek bennetek kellemesen csalódni.

♥ Az elmúlt hetekben tapasztaltam nagyon érdekes dolgokat a munkahelyemen, voltak kellemetlenebb ráeszméléseim, de azt hiszem, ilyenek még érnek bőven az életben, és káros hatással vagy következménnyel nem voltak rám.

♥ Délutáni olvasás, délutáni kockulás helyett.

♥ Többször előfordult, hogy egy réteg szempillaspirálban mutatkoztam nyilvánosan. Először kapkodtam reggel és hagytam az arcsminket, gondoltam, max feldobok egy kis púdert a melóhelyen, de valahogy elmaradt, és meglepően komfortos volt.

♥ Ismét önkénteskedtem múlt hétvégén és egy csomó fantasztikus hüllővel foglalkozhattam.

♥ A főnököm férjhez ment, és voltunk egy "lagzi helyett" összejövetelen, egy faluban a Zengő lábánál, elképesztően fílinges volt, lehet, hogy hagyománnyá növi ki magát, amolyan nyárzáró partiként.

♥ Egy sikertelen vásárlókörút után majdnem megvigasztaltam magam egy cipővel, de végül erős voltam, és otthagytam. Egy jellem vagyok.

♥ Nagyon jó dolgok is voltak az irodában, sok a munkám és van rajtam felelősség, de ez abszolút meg is térül, nem feltétlenül anyagiakban (khmm, diákbér) és ijesztő is, de időről-időre rádöbbenek, mennyit profitálok és milyen jót tesz nekem ez a hely.

♥ Találtam kapucnis kardigánt. Tökéletes, az anyaga és a szabása is álomszerű, döbbenet, mit ki nem lehet fogni kínaikban, és az idő is lehűlt, hogy hordhassam.

♥ Felfedeztem a fake hair shave-et, imádom, nagyon dög.

♥ Előadtam nagyjából 120 gólya előtt az irodánk tevékenységéről, és nem sültem fel, még tapsoltak is.

♥ Fellépés, amire nem készülök fél napot, mert az előző napi fellépésre már megcsináltam a teljes tatarozást :) és ami után kígyókkal fotózkodok, aww.


Odaát mi újság? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése