2015. szeptember 20., vasárnap

Sunday Summary XXVIII.

Ez a hét sem lesz a kedvencem, szörnyen fárasztó volt, és mint mondtam, sikerült lebetegednem, mikor, ha nem a kánikula kellős közepén, jó vagyok. Ezen a héten amúgy egész sokat írtam, csak látható eredményei nincsenek, de egy-két héten belül talán visszavehetek végre a tempóból és lesz időm a blogra is.


♥ Nézzük a jó oldalát, egy bögre teával, pléd alatt kuckózva darálni a Penny Dreadfult nem egy vacak program.

♥ Penny-s somlói galuska, pont olyan, amilyennek lennie kell, és teleenni vele magad egy húzós munkanapon, maga a megváltás.

♥ A keddi nem volt éppen életem fellépése, de mégiscsak felléptünk ^^ és a kolléganőim halálra dicsérték a sminkem, ami azért elég jó érzés.

♥ Ez a videó teljesen kész, imádom.

♥ Csajbuli a kolléganőkkel, avagy süti, bor, húlánykodás és lelkizés minden mennyiségben.

♥ Lefotóztak, hogy legyen majd kép rólam is az iroda új honlapján, és tök király képek készültek, bő kétharmadukkal elégedett vagyok, és ez úgy, de úgy legyezgeti az egómat.

♥ Megnéztük Az útvesztőt, vagyis az uram megnézette velem, hogy majd együtt megnézhessük a második részt, és tök élvezhető volt, sokkal rosszabbra számítottam.


Odaát mi újság? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése