2015. szeptember 19., szombat

Wishlist VIII.

Egy ideje már pihen a piszkozatok között ez a bejegyzés, és ma végre volt érkezésem befejezni, mire nem jó, ha ágynak esik az ember.
Az elmúlt hetekben találtam kapucnis kardigánt, és ezen a sikeren felbuzdulva elkezdtem összeszedegetni az újabb, nálam napirenden lévő ruhadarabokat. Ami eszembe jutott, azok nélkül nagyrészt lehet élni, de most, hogy több szatyornyi ruhától megváltam, szükségem lenne erre-arra és egy kicsit unalmasnak látom a ruhatáramat. Gondolkodom azon, hogy menjek-e majd Glamour-napozni, ahogy belegondoltam a múltkoriba, elment a kedvem, de még meglátom.


Kapucnis pulcsi - megváltam egytől, és szeretném pótolni, legyen nem túl vastag (olyanom van), de nem is lenge, arra tökéletes a kardi.


Felsők - csak módjával, eszemben sincs visszapótolni a kiszanált mennyiséget, de egy pici frissítés ráfér most a készletre, és jól jönne egy-két alapdarab is.


Fehérnemű - ezeket lehet, hogy érdemes lenne majd kuponnal beszerezni, bugyit és zoknit úgysem próbálok.


Magassarkú csizma - bokafazonú, lehetőleg fűzős, vastag sarkúra gondoltam, nem létfontosságú, csak már tavaly is hiányoltam.


Magassarkú - afféle zárt körömcipőszerűségre lenne szükségem, van egy, de valamiért nem megy mindenhez.


Kabát - jó lenne télre egy rövid, kapucnis (szövet)kabát, se nem sportos, se nem elegáns, szoknyával és nadrággal is hordható, közepesen vastag... lehetetlent kérek, tudom, de a hosszú bőrkabátomat nem tudom bármihez felhúzni.



Ti fenitek valamire a fogatokat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése