2015. október 11., vasárnap

Búcsúajándék

Ez a nyaklánc a Dorkának készült, a lánynak, akitől búcsút vettünk. Akartam neki adni valamit, a bakancsos felajánlása után meg pláne nem akartam üres kézzel elengedni. A képet aznap reggel lőttem sebtiben, ahhoz képest, hogy a laptopom bűnrossz háttérnek bizonyult, egész jó lett.


Igazából semmi extra, de tetszett neki :) Nekem annyira bejön ez a medál, teljesen adja magát vele a koncepció, azt hiszem, valamennyire látszik, hogy fektetve használtam fel. Mindenképpen rendelek még később, lehetőleg ezüstben is. A lila szín az uram választása volt, nem tudtam dönteni, hogy lila legyen vagy piros, úgyhogy felvetettem a mérnöknek, aki az előbbi mellett döntött. Gyönyörű, bár talán kissé komor, viszont Dorkának nagyon tetszett, és ez a lényeg.


Régóta nincs ihletem, el sem tudom mondani, mennyire jól esett végre alkotni valamit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése