2015. október 31., szombat

Halloween


Az idei Halloweent azt hiszem, nem viszem túlzásba. Se buli, ami fogamra való lenne, se társaság, de nem is baj, elfáradtam az egész napos temetőzésben. Jó nap volt, gyerekkel óriási buli, de későn értem haza és most enyhén kifacsartnak érzem magam. A tervem az volt, hogy csinálok egy ütős körömfestést, veszek egy forró fürdőt (van fürdősóm és habfürdőm, amik vörösre festik a vizet *.*), majd gyertyafénynél, egy puha plédbe burkolózva megnézek néhány filmet, de nagy esély van rá, hogy nemhogy az elsőn, még az első előtt elalszom. Rám fért volna egy ilyen este, de ez most jóleső fáradtság, és azért valószínűleg túlélem ezt a veszteséget, végül is egy magamfajta embernek minden nap Halloween egy kicsit.

4 megjegyzés:

  1. Pont ma wellnesseltem vörös vízben. Balea luxury red love. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon jó, és az illata is olyan fini ^^

      Törlés
    2. Jaj, le is tudnám élni benne az életemet, nagyon feltöltött. :D Az arany verziót próbáltad esetleg? Gondolkodtam rajta, de az kicsit drágább.

      Törlés
    3. Gondolkodtam rajta én is, de az nem festi vörösre a vizet :D egyébként az illata miatt az is érdekelne, imádom a vaníliát.

      Törlés