2015. október 16., péntek

Lecserélem a szuper-tökéletes-imádott illatmentes testápolómat, mert az én szívem csücske nem bírja elviselni a szagát. Elismerem, nem a legjobb, de azt hittem, megszokható, én legalábbis megszoktam, és olyan hamar elillan... Sajnálom lecserélni, de sajnálom szegény emberemet is, amikor nem szól semmit, akkor is látom az arcán a csendes szenvedést. Amikor meg szóba hozza, annyira aranyosan csinálja, és magától amúgy sem kért volna meg rá, hogy ne használjam... Majd beviszem munkahelyi kézkrémnek, a pumpás kiszerelése még praktikusabbá is teszi, mint más kencéket, itthonra meg nyomoztam krémmánián egy másikat. Tegnap meg is vettem, bekentem a kezem, az uram orra alá tartottam, hogy csekkolja, és átment a vizsgán.

Boldog vagyok, hogy ilyen problémáink vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése