2015. október 12., hétfő

Sunday Summary XXIX.

Az elmúlt hetekben alig tudtam összeszedni a gondolataimat, így küszködés helyett inkább ismét kihagytam, immár két bejegyzést (tegnap mondjuk simán csak elfelejtettem). Szerencsére ezalatt az idő alatt is akadtak jó dolgok, amikor valami eszembe jutott, azt gyorsan be is gépeltem, már csak a saját kis lelkem miatt is. Nem voltak vidám hetek, de sikerült összeszednem magam :) ez a hétvége nagyon csöndesre sikeredett, Glamour-napozni sem voltam. Mondjuk szerettem volna, de az egyetem pénzügyesei elintézték nekem, hogy kihagyjam.





♥ Szinte semmit sem vásároltam az elmúlt hetekben, na nem mintha annyira elengedhettem volna magam, de nem is szoktam ennyire visszafogott lenni.

♥ Sörözgettem egy régi baráttal, és valami eszméletlen módon megmelengette a lelkemet, jól esett beszélgetni és még a kevésbé vidám témák után is érezni, hogy az élet mégiscsak szép.

♥ Múlt hétvégén láttam egy rókát a buszvégállomáson átszaladni. Nem nagyon tudtam megfigyelni, de szép nagy példány volt.

♥ Százasért vettem sci-fiket egy retró könyvvásáron.

♥ Még amikor szörnyen rossz kedvem volt, akkor is sikerült reggel csinosan felöltöznöm és kisminkelnem magam, ami azért segített pozitív irányba tolni a kedvem.

♥ Van nekem egy olyan guilty pleasure-öm, hogy Guild Wars 2, és indítottam egy új karaktert, és hát imádom.

♥ Sok dolog nem volt a helyén az irodában, sokszor nem éreztem hatékonynak magam, de azért jött néhány igazán pozitív visszajelzés is a munkámról és rólam, ami nagyon jót tett.

♥ A Dorkától kapott bakancsom valami eszméletlen kényelmes, a legjobb, amivel eddig találkoztam.

♥ Flörtöltek velem, kétszer is, méghozzá jó pasik. Hárítottam, ahogy tudtam, de az egóm lubickolt.

♥ Voltam az irodánk által (konkrétan általam ^^) szervezett stresszkezelési tréningen, nagyon hasznos és érdekes volt, biztos elmegyek még néhány tréningre, rám férnek és a szakmai hitelességemet is erősítik.

♥ Találtam a spájzban néhány dobozzal a kedvenc teámból. Már nem lehet kapni, de anyum eszerint szemfüles volt.

♥ Még mindig odáig vagyok a denevéres sztoritól :)

♥ Sikerült elfogyasztanom két egynek jó parfümöt, szeretem, mikor fogynak az ilyen termékek, és kristályosodik, mik azok, amik állandóak.

♥ Közösen kockulós, majd összebújva Star Wars nézős hétvégék - igazi idill.


Hát odaát? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése