2015. október 25., vasárnap

Sunday Summary XXX.

Ez a hosszú hétvége elég jól alakult, volt benne rengeteg minden, amit szeretek, közös kockulás, vacsi a kedvenc sültkrumplizómban, döglődés, amikor épp ahhoz volt kedvem, és kivételesen nem az élettől vagyok kifacsarva, hanem egy mezei másnaposságtól.



♥ Szóval van jegyünk a The Force Awakensre, ennek örömére kiolvastam a Csillagok háborúját, holnap neki is ugrok a folytatásnak.

♥ Kaptam az uramtól Darth Vaderes termoszt, a legszebb szálcsiszolásút választotta nekem.

♥ Megjelent itthon az új Vámpírkrónika. El sem hiszem, szinte már lemondtam róla, hogy kiadja valaki, erre a Libri megcsinálta. És csodálatosan szép lett, már tudom, mit kérek karácsonyra.

♥ A munkahelyem épületének egyik karbantartójától kaptunk finom édes almát, saját termesztés, nem bánnám, ha hozna még később, nagyon ízlett és olyan rendes volt tőle.

♥ Elkészültünk az iroda új weboldalával, nem mondom, van még hátra egy kis finomhangolás, de eszméletlen király lett, és fantasztikus érzés a végére érni egy ilyen kaliberű projektnek.

♥ Beválni látszik a testápoló, amit a Dermax helyett vettem, az meg most a monitorom mellett találta meg méltó helyét, és szorgosan kenem vele a mancsom, szóval végül mindenki nyert.

♥ By the way, végre vettem magamnak valamit, jó, csak utánpótlás kozmetikumokat, de akkor is olyan jó érzés volt magamra költeni.

♥ Megünnepeltük egyik barátom szülinapját, és fél deci Jäger egy csapásra helyre hozta a két napja háborgó gyomromat. Nem mellesleg a szülinapozás maga is király volt.

♥ Voltak könyvtári napok, és kihasználva a könyvcsere programot, gazdagodtam néhány krimivel, egy kis Ambrose Bierce-szel és egy kis Gogollal.

♥ Apummal csaptunk egy kisebb erdei sétát, az egyik kedvenc környékemen a Mecsekben, nagyon jólesett, és az erdő a legszebb őszi arcát mutatta.

♥ Gyertyagyújtós, teázós, filmnézős estét tartottam egyik nap egyedül, néha ez is rám fér.

♥ Meglátogatott minket az uram legjobb cimborája, úgyhogy egész komoly ereszdelahajam volt tegnap este, rég nem röhögtem (és ittam) ennyit.


Hát nálatok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése