2015. december 12., szombat

Az idei karácsony kikészít.
Múlt hétvégén lett adventi hangulatom, mivel az irodában Mikulás-napi ajándékozás mellett döntöttünk, összekötve egy szervezetfejlesztéssel, ami ráadásul nagyon erős és pozitív élmény volt. Szóval egészen elkapott az életérzés, aztán egy, majd még egy webáruház elkezdett baszakodni velem a párom ajándéka kapcsán, és az egész ajándékvásárlósdis vidámság és izgalom odalett. Nézzük a jó oldalát, rég túl vagyok az idegbajon, és már kínomban röhögök az egészen, de hiába ez a hozzáállás, nem vagyok vele előrébb, és a kedvem elég vacak.
Egyébként egy nagyon szép ékszerszettet ajándékoztam, iszonyú büszke vagyok rá, imádta a főnököm, és persze elfelejtettem lefotózni... de végre egy kis ihlet, már nagyon rám fért. Amint megláttam a nevét a cetlin, összeállt a fejemben, mit csinálok neki. Én pedig egy kesztyűt kaptam (ilyesmi), és egy nagy adag pisztáciát. Hát igen, ismer már régóta, aki húzott :)
Ma beszerzőkörútra indulunk az urammal, remélem, segít. Elvégre nem az idegbajról kéne szólnia az ünnepnek. Ha mást nem, útba ejtjük az adventi vásárt és megküldöm a dolgot egy kis forralt borral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése