2015. december 23., szerda

Wishlist - karácsony

Ma egész nap a konyhában sürögtem-forogtam. Megcsináltuk a majonézes salit, a töltött káposztát, egy adag sós-sajtos kiflit, és a fini házi likőrünket. Este megköszöntöttük anyukámat (holnap lesz a névnapja), sütiztünk, boroztunk, nevetgéltünk. Kellett már egy kis vidámság, ez a szeretetteljes légkör jót tett a karácsonyi hangulatomnak. Ez, vagy a névnapomra kapott kókuszlikőr, amit főzés közben vedeltem kortyolgattam. Az ajándékokat már nem maradt energiám becsomagolni, majd holnap reggel.
Ha már ajándékok, íme az én idei listám az angyalkáknak, na nem mintha olyan jó lettem volna, de hátha mégis találok valami szépet a fa alatt.


Anne Rice: Lestat herceg - nem is kérdés, mennyire vágyom rá, azt hittem, elsírom magam örömömben, mikor láttam, hogy megjelent.

Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek (antológia) - a steampunk világából mazsolázgató novellák, amikhez Imre Viktória Anna is hozzájárult.


Fürdőköpeny - pihe-puha, kapucnis, fekete köntöst szeretnék, olyat, amit nemcsak magára kap az ember, hanem jólesik beleburkolózni.


A-England - tavaly nem szereztem meg végül a Virgin Queent, idén az uram listát íratott velem, és ez előkelő helyen szerepel rajta.


Kötött csősál - nem hittem, hogy valaha látok olyan csősálat, ami megfog, de belefutottam egy kötött, óriási, pihe-puha darabba, amit bár drágállottam és otthagytam, azóta úgy érzem, nekem kell egy.


És még: szeretet, pihenés, fenyőillat, sorozatdarálás, bújás, gyertyaláng, jó hangulat, társas, sütizés, forralt bor, likőrök, ajándékozás, öröm.



Remélem, nálatok is kellemesen telik a készülődés, és olyannak ígérkezik az ünnep, amilyennek szeretnétek :)

2 megjegyzés:

  1. Lestat hercegre én is beruházok, ha a Jézuska meghallgatta a kívánságomat és Libri utalványt küld nekem holnap :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, alig várom, hogy olyan helyzetben legyek, hogy már csak borítékokat kapjak karácsonyra, bennük az utalványokkal :D

      Törlés