2016. január 4., hétfő

Molyolok

Ma beregisztráltam a Moly.hu-ra. Egyelőre több időt töltöttem a súgó böngészésével, mint érdemi aktivitással... Korábban nem nagyon ragadott meg a dolog, de jól jönne egy felület, amin nyomon tudom követni az olvasmányaimat és a kiszemelteket (utóbbira egy Pinterest tábla szolgál jelenleg, nem egy hatékony megoldás). Viszont nem tudom, mennyire fogom kihasználni az oldal lehetőségeit, még most is hidegen hagy a legtöbb funkció. Talán majd ha jobban felfedeztem.


Ti használjátok, szeretitek? Mit tartotok hasznosnak és szerethetőnek benne? Mit nem? :)

8 megjegyzés:

  1. De jó, de jó! :) Csak támogatni tudlak benne, én imádom :) Remélem, idővel neked is otthonosabb lesz.
    (Megkérdezem azért, de gyani'tom/gyani'tottam a névhasonlóság miatt, te vagy az, aki bekövetett engem a délután folyamán?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, én voltam ^^

      Törlés
    2. Akkor mostantól rajtad tartom a szemem, ott is :)

      Törlés
    3. Meglepően szimpatikus könyveket tettél várólistára :)

      Törlés
    4. Másra számítottál amúgy? :)

      Törlés
    5. Nem tudom, abból kiindulva, hogy a már korábban regisztrált szimpi ismerőseim közül is sokaknak abszolút elütő az i'zlése, ez most egy nagyon-nagyon kellemes meglepetés volt :)

      Törlés