2016. február 21., vasárnap

Sunday Summary XXXI.

Szörnyű hét volt ez. Szörnyű, mert a munkám során együtt kellett működnöm egy olyan emberrel, aki borzasztóan bánt velem. Szinte minden nap sírtam és/vagy dühöngtem egy félórát, és alig tudtam koncentrálni az egyéb kötelezettségeimre. Görcsbe rándult a gyomrom, ha csak megláttam a számát a telefonon. Egyelőre rendeződtek a dolgok, de lesznek itt még harcok. Úgy éreztem, egy ilyen csodálatos hét végén a legüdítőbb átgondolni, mi minden képes kompenzálni a sok szart.



♥ A főnököm segítsége és a kollégáim támogatása... komolyan nem tudom, mihez kezdtem volna ezek nélkül.

♥ A fogorvost nemhogy túléltem, de tök jó élmény volt. Gyors, olcsó, kifogástalanul dolgozik, és fene jóképű. Tudhattam volna, a családom, a vőlegényem és egy barátnőm is hozzá jár, de hát akkor is fogorvos, féltem tőle.

♥ Változott a foglalkoztatásom és a kifizetésem módja, ez egy érdekes dolog itt az egyetemen, a lényeg, hogy rendesen fogok adózni, ráadásul így volt lehetőség kiharcolni nekünk, diákoknak egy kis órabéremelést.

Elindult a félév, és egészen kényelmes órarendet sikerült összehoznom, délelőtt suli, délután meló. Még át kell állnom erre a munkámban, de ha sikerül, tartható rendszer lesz.

♥ Marha jó óráim vannak egyébként, főleg pedagógiai-pszichológiai kurzusok, nagyon érdekesek, az egyik magyaros órámon pedig sikerült a legtesthezállóbb referátumtémát elcsípni.

♥ Vettem egy Rossmannos Tangle Teezer utánzatot, és nagyon jó *.* ünnepélyesen ki is hajítottam a korábbi hajkefémet, szerettem, de már nagyon ideje volt megválni tőle.

♥ Annak ellenére, hogy nem volt akkora szívás a fogdoki meglátogatása, úgy éreztem, jár nekem egy süti a szomszédos étteremből. Madártejes, nagyon finom volt.


♥ Két napszemüvegem is úgy döntött, hogy szakít a szárával, és addig halogattam a javíttatásukat, amíg a Tescoban meg nem találtam mindkettő utánpótlását. Leárazva.


♥ Tigris és sárkány. Igazán kellemes meglepetés volt ez a film, biztos nem utoljára láttam.



Odaát mi újság, hogy telt a hét? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése