2016. április 1., péntek

Irodai évforduló

Délután kettő van, én pedig enyhén spicces vagyok. Jó ez a péntek.

Viccesebb lett volna, ha egy órája írok, akkor nem enyhén voltam spicces és vastagon a munkaidőben voltunk :) ugyanis, ma vagyok egy éve az irodánál, és olyan fantasztikus emberekkel dolgozom, akik meglepi pezsgőzést szerveztek nekem a hátam mögött :)

Eléggé rá voltam izgulva az évfordulóra, ez alkalomból ma meg is támadtam a többieket egy kis likőrös desszerttel, ráadásul mi egy ünneplős banda vagyunk (irodai és személyes sikereket is közös pezsivel szoktuk emlékezetessé tenni), de még így sem számítottam rá. Ha ez még nem lett volna elég, mind elmondták, miért szeretnek engem és együtt dolgozni velem... sikerült nem sírnom, de nem volt egyszerű.

Hálás vagyok. És spicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése