2016. április 21., csütörtök

Karikák

Sosem rajongtam a nagy karika fülbevalókért, olcsónak, gagyinak, semmilyennek láttam őket. Apummal mindig papagáj hintának csúfoltuk őket, főleg azokat, amikbe a méretük folytán tényleg belefért volna egy kisebb madár... Nem hordtam soha, és nem is láttam egyetlenegyet sem, ami tetszett volna. Egészen eddig: http://desperatehell.blogspot.hu/2014/02/greater-than-three.html


Nagyon megtetszett Susanna fülbevalója, annak ellenére, hogy karika. Annak ellenére, hogy keresztes - nem hordok keresztet. Nem álmodoztam róla különösebben, de amikor hozzájutottam ehhez a karika alaphoz, eszembe jutott, hogy megcsinálhatnám a saját verziómat. Egyébként egy olcsó, gagyi fülbevaló volt valaha, sok-sok szegeccsel, azért vettem meg, hogy az utóbbiakat felhasználhassam. A karikák üdültek az ékszerkészítős dobozomban, amíg nem kaptam rá megfelelő függőket. Nem feltétlenül keresztre gondoltam, de mikor megláttam őket múltkor a piacon, tudtam, hogy pont jók lesznek.

Nagyjából tíz másodpercet vett igénybe a munka vele, de azért szerettem volna megmutatni, mi lett a keresztek sorsa :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése