2016. április 3., vasárnap

Sunday Summary XXXII.

Többhetes kiadás ismét, bár ahhoz képest kimondottan rövid, nem jegyzeteltem olyan buzgón, mint szoktam.


♥ Kínait enni a munkahelyen - egyik nap nem tudtam megállni és betértem útközben a kedvenc kínai büfémbe. Akkora adagot kaptam, hogy három ebéd kijött belőle, kb. 700 forintból.

♥ Idejét sem tudom, mikor jártam utoljára turkálóban, de most sikerült beszabadulni, és egy csak olyasmit venni, amire régóta vágytam, pl. egy új ruhás projekt alapanyagát.

♥ És varrogatok is, végre!

♥ The Night Manager, és sok-sok Hiddleston-Laurie jelenet, nagyon jó volt.

♥ Vettem barna hajra való szárazsampont - az eddig használtat is szeretem, de ezzel azért könnyebb az élet.

♥ Elkezdtem színezni. Találtam egy kínai üzletben néhány füzetet, darabját 150 forintért, egész kicsik, de arra pont jók, hogy rájöjjek, nekem való kikapcsolódás-e. Függőség nem lesz belőle, de egyelőre jólesik.

♥ Lett új pakolós táskám ^^ Rám járt a rúd táskafronton, az előző, közepes méretűnek is olyan lassan találtam meg az utódját, és arra, hogy a nagy, pakolós táskám tönkremegy, igazán nem számítottam, de darabokban hámlott le róla a külső borítás. Egyszerű, de szép példányt sikerült vennem, kicsit más, mint amiket szoktam, de jól megvagyunk, és a múltkor egy hétvégére összepakoltam benne.

♥ Nekiálltam írni egy wishlistet, de elakadtam, mert két tételnél többet nem tudok kipréselni magamból. Ez azért nem rossz dolog.

♥ Anyukám stíriai metéltje, fenséges.

♥ Éjszakai őrség, azonnal akarom a folytatásokat.

♥ Unokatesóm szülinapi bulija: nagy zabálások, sok-sok játék, édes gyerkőcök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése