2016. április 17., vasárnap

Sunday Summary XXXIII.

Ahhoz képest, milyen förtelmesen indult ez a hét, egészen jól alakult közben. Jöttem-mentem, ügyintéztem, táncoltam, ki is merültem, ahogy kell. Most mondjuk nem az igazi, a párocskám elutazott, és nemcsak a hétvégére, jövő szerdán vagy csütörtökön fogom újra látni. Be tudok depizni ilyenkor, még szerencse, hogy nem szeretem az idióta romkomokat, mert hajlamos lennék azokra bőgni, egy vödör fagyival az ölemben. Mondjuk nem mondhatnám, hogy értelmesebben foglaltam el magam, de sokat dolgoztam egy medálon, aminek korábban lusta voltam nekiállni, és ledaráltam egy sorozatot, amit együtt úgysem néztünk volna meg, de nagyon érdekelt. A nappalok így teljesen rendben vannak, a hétköznapok amúgy is hamar eltelnek, csak aludni ne kéne egyedül, nyaf.


♥ Mielőtt elment, odaadtam neki előre a szülinapi ajándékát: Bluetooth headsetet kapott, nagyon örült ^^ büszke vagyok magamra, amiért sikerült a megfelelő darabot kihalászni a kínálatból, ráadásul a legjobbkor, autózás közben most már nem lehet csak úgy telefonálni.

♥ Jonathan Strange & Mr. Norrell - hétrészes minisorozat, és nem csak figyelemelterelésről árulkodik, hogy ma végignéztem az egészet. Ajánlom.

♥ Tanácsadóvá avanzsáltam. Az irodánk foglalkozik pályaorientációval, és egy ilyen pályaoris délutánon voltunk az egyik középiskolai kollégiumban. Személyiségteszteket értékeltem ki és beszéltem meg középiskolás diákokkal. Elsőre kicsit bénának látom magam (visszanézve), de nyitott vagyok az újabb lehetőségekre. Így is jól éreztem magam, és ha még felkészültebb és tapasztaltabb leszek, biztosan nagyon élvezem majd.

♥ Elkészültem egy varrós projekttel, egy kabátnak a hátára álmodtam meg egy fűzős megoldást. Nagyon tetszik, de valahogy még nem érzem késznek, kellene még egy-két kicsi, saját készítésű részlet rá, még kitalálom.

♥ The Good Wife utolsó évad - nagyon sajnálom, hogy vége, de úgy tudom, rendesen le lesz zárva és fúrja az oldalamat, hogy milyen sorsot szánnak Aliciának a készítők.

♥ Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei & Üresek városa - már egy hete meg kellett volna jelennie a harmadik könyvnek, megőrülök.


Kinek, milyen hete volt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése