2016. április 10., vasárnap

Weekend

Egészen jól alakult ez a hétvége. Tegnap korán keltünk, Tescoztunk (a Glamour-napok utója is belefért), főztünk (uram-féle pörkölt, nokedli és palacsinta), majd egy kis pihi után éjszakai túráztunk. Annyira klassz volt együtt főzni, valamiért ritkán szoktunk, pedig imádom. Hozzá megittunk egy fini kézműves sört és Foreignert meg Vixent hallgattunk, hát kell ennél több? A túra meg jó volt, annak ellenére, hogy eléggé elfáradtam... nem volt hosszú, viszont pontőrök voltunk és több órát ültünk egy helyben a szélben, azért ez megterhelő, főleg éjjel. Eléggé elcsigázott voltam, mire végre visszaindulhattunk a rajt/célhoz, de útközben már minden rendben volt. Ez volt egyébként az első alkalom, hogy az út felében egyáltalán nem használtam lámpát, az Állatkerttől a Tubesig (már ha ez mond valakinek valamit) sötétben mentünk, új élmény volt, és még a nyakam sem törtem ki.

A Glamour-napok mérleg pedig egyértelműen pozitív, vettem szinte mindent, amit szerettem volna, nem is tudom, hogy a parfümön vagy a melltartón vagyok jobban meglepve, hogy sikerült... lett fehérneműm, parfümöm, borotvám, szempilla tunningom és beszereztem a fogyóeszköznek számító sminkcuccokat. Az impulzusvásárlásom kimerült egy krómszínű körömlakkban (a kollekciójának a neve Happy Metal, az ilyesmivel kilóra meg lehet venni), egy üveg kókuszolajban, "ha már ott vagyok a Müllerben" alapon, és egy tunikában, amit még év elején kinéztem a Tescoban, most akciós volt plusz a kedvezmény, és még volt a méretemben... rám várt, na. Az, hogy mindezt különösebb tömegiszony, mizantrópia és idegbaj nélkül túléltem, nagyban köszönhető annak, hogy a népszerű fast fashion üzletekben ez alkalommal nem jártam. Viszont még így is azért örülök a legjobban a sikeres köröknek, mert így egy jó darabig nem kell sem az Árkád, sem bármilyen drogéria közelébe mennem.

Ma pedig intenzív pihi van, szinte egész nap a The Good Wife új évadát daráltuk, szinte megfeledkeztem arról, mennyire kellemes és pihentető csak fetrengeni és sorozatozni.


Remélem, a Ti hétvégétek is olyan, amilyennek szeretnétek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése