2016. április 6., szerda

Wishlist X.

Karácsony óta nem volt ilyen, és valamiért nagyon lassan gyűlnek azóta a beszerzendő tételek, nem mintha bánnám - kevesebbet is vásároltam mostanában. Azért most, hogy nyakunkon a Glamour őrület, már csak magamnak sem árt írni egy kis emlékeztetőt.

Parfüm
Volt egy signature parfümöm, de már nem érzem a magaménak. Eltartott egy darabig, amíg megbarátkoztam ezzel a helyzettel, de már el is használtam a maradékot, és most szeretném megtalálni azt a (nem vagyonba kerülő) illatot, ami mindig-mindenhol én vagyok. First world problem, de foglalkoztat.

Elektromos borotva
Az epilátortól kikészül a bőröm, a gyantázást sem tűri annyival jobban, hogy megérje a macerát. Most untam meg az eldobható szirszarokat, ideje beruházni egy elektromos kütyüre, és hátha sikerül kuponnal... azért nem olcsó mulatság.

Fehérnemű
Zokni-bugyi-melltartó szentháromság. Ez az, amihez nincs semmi kedvem, mindig sírógörcsöt kapok a választéktól, de már nem kéne tovább halogatni.

Szempilla/szemöldök serkentő
Hullanak a pilláim, fogalmam sincs, mi miatt. Most már annyiból biztatóbb a helyzet, hogy legalább növögetnek is vissza, de egy kis tunning és regenerálás rájuk fér. És akkor már olyat vennék, amit a szemöldökömre is tudok kenni.

Meg egy minimális smink utánpótlás, és ennyi.


Ti terveztek nekimenni az üzleteknek?

4 megjegyzés:

  1. Fuh, nekem is kellene egy pár dolog, de tegnap betévedtem egy plázába, és kb már menekültem is ki, pedig hétköznap este volt csupán, nem glamour napok. Szóval nem érzem a bugit, pedig kell nekem is parfüm (már az utolsó maradék nemhasznált parfümeimet használom), nekem a szemöldökömre férne rá egy kis serkentés, fehérnemű is kell, blúzok, harisnya meg átmeneti cipő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is nagyon sokan vannak mindig az Árkádban, kora délutántól estig néha mozdulni sem lehet. Ma meg még a délelőtt kellős közepén is, nagyon meglepődtem, de ha már bent voltam, elintéztem, amit akartam.

      Törlés
    2. Én csak online vásároltam pár cuccot magamnak. Nyilván egyik se volt azok közül, amit felsoroltam. xD De pl. egyik kolléganőm mesélte, hogy egyik alkalommal a dm-ben járt glamour napok előtti nap és látta, ahogy árazták át a cuccokat. Elgondolkodtatott. Ahogy az is, hogy általában később leárazások jönnek vagy ugyanannyiért is meg tudod venni, mint a kedvezményes kuponnal.

      Törlés
    3. Leárazáskor már soha nem találok semmit a méretemben, olyankor már nem tudok célirányosan vásárolni. Ilyenkor még mindig jobban járok :)
      Ezt a dm-mel kapcsolatban én is hallottam, és nyilván nem ők az egyetlenek... meg tudom azt is, hogy nagyon könnyű ilyenkor eszetlenül költekezni, de ha okosan csinálja az ember, tényleg jól járhat.

      Törlés