2016. április 2., szombat

Zsákmány a termelői piacról

Nem vagyok híve a "haul" bejegyzéseknek (másoknál persze imádom, de a magam részéről vannak fenntartásaim), viszont úgy örülök most ennek a kis zsákmánynak, muszáj megosztanom.
Mindig csak a buszról látom a városrészünk termelői piacát, de tegnap végre sikerült gyalog belefutnom. Ez egyébként elég kicsi, a belvárosi nagyobb és változatosabb, de az ékszeres standon csak megakadt a szemem. Ahogy közelebb mentem, majdnem elkedvetlenedtem, azt hittem, csak gagyi, túlárazott féldrágaköves szerencsekarkötőik vannak. Hát azok is, de nagyon sok különleges medált és függőt is találtam náluk, hamar fellelkesültem. Ahogy szóba elegyedtem az egyik eladóval, kiderült, hogy nagyon is ért a köveihez és pl. a drótozást maga csinálja.



Először a függők között kezdtem kotorászni, igazából a két kereszt fogott meg igazán, de hármat kedvezőbben adtak, úgyhogy addig nézelődtem, amíg ez a pók is a kezembe akadt. Édes kis jószág, kár lett volna otthagyni. A kereszteket már fel is használtam, ha nem leszek lusta fotózni, talán még bejegyzés is lesz belőle.
Tovább araszoltam a medálok felé és találtam két olyan szépséget, amilyeneket már nagyon rég szeretnék. Az egyik a hematit fog, ugyanilyet néztem ki a Zenzero oldalán, beleszerettem, csak nem akartam egymagában megrendelni. Egy hegyikristály medállal együtt már rászántam volna magam, de képtelen voltam dönteni, csiszolt vagy nyers legyen. A nyers jobban tetszik, de csak arany foglalatú van náluk, azt meg hadd ne... Hát itt olyan választék volt *.* kicsi, nagy, vékony, vastag, fényes, matt, alig tudtam dönteni. Ennek igazán klassz a formája és a drót foglalat is mutatós.

Úgy örülök, maguknak a medáloknak is, és annak, hogy végül nekik adtam a pénzem. Ezentúl észben fogom tartani, hogy érdemes kinézni a termelői piacokra :)

6 megjegyzés:

  1. Úúú, az a hegyikristály *o*
    Én is mindig nézegetem Zenzero portékáit a DIP-en, de nekem is az arany foglalat az, ami miatt végül arra jutok, hogy nay.
    Viszont egyszer az ásványbörzén találtam efféle drótozott nyers hegyikristály medálokra, amiből egy az enyém is lett, és azóta is imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, hogy imádod a sajátodat, biztos nagyon szép :)
      Zenzeron még a varázspálca alakúakról nem tudtam eldönteni, tetszenek-e, de egy időre úgyis kivásároltam magam kövekből. Nem tudom, jól látom-e, de eléggé olyan, mintha egyre több arany foglalatú medáljuk lenne, nem is értem :/

      Törlés
  2. Pedig ilyen haul bejegyzéseket szerintem mind szívesen olvasunk/nézegetünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a visszajelzést :) azt hiszem, tényleg így van, de amikor írok egy ilyet, nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy dicsekszem.

      Törlés
    2. Ilyenekkel lehetne is dicsekedni, mások sokkal többet posztolnak (főleg beauty téren még sokkal-sokkal nagyobb értékben is), szóval emiatt ne legyenek gátlásaid szerintem :) (Saját statisztika alapján sokszor jobban érdekli az embereket egy random "eztvettem" vagy wishlist bejegyzés, mint amin órákat-napokat-heteket dolgozik az ember :c :D)

      Törlés
    3. Igen, tudom, hogy igazad van :) és köszönöm.

      Törlés