2016. május 2., hétfő

Csip

Megírtam életem első karcát a molyra, de itt is megkérdezem, hátha valamelyikőtöknek van tapasztalata.
Becsipog az egyik könyvem az üzletekben. Hála a jó égnek, befelé is, így olyan vészesen nem kínos (még), de azért jobb lenne, ha nem lenne... és ugyan mindjárt a végére érek a szóban forgó könyvnek, a jövőre nézve szeretném tudni, ki lehet valahogy szedni a csipogót a könyvből? Lekerekített négyzet alakú, lapos bizbasz, majdnem biztos vagyok benne, hogy nem tudok úgy hozzányúlni, hogy ne sérüljön a könyv, de hátha mégis.

6 megjegyzés:

  1. Könyvtáros munkám alatt is rendszeresen számoltak be ilyesmiről a kollégák, szóval nem egyedi eset, de sajnos praktikát ők sem tudtak rá. :) Szerintem ne szedd ki (ha könyvtári könyv - nem egyet helyeztem be én is), rongálásnak minősül, direkt azért van belerakva, hogy a könyvtárból ne tudja kabát alatt kicsempészni a túl lelkes olvasó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem könyvtári. Azoknál már megszoktam, eszembe se jutna hozzányúlni, gondolom nem is lehet mit tenni vele. Nyilván a boltiakban sem véletlenül van, de számomra úgy logikus, hogy az eladás pillanatában hatástalanítsák, eszerint nem vagy nem mindig történik meg.

      Törlés
  2. Hú, akkor nem tudom, nem hangzik túl jól :( Mi egy ilyen hosszú vékony fémeszközzel dugtuk be a könyv gerincébe, a matricás verziót pedig aligha lehet szépen leszedni :( Esetleg megpróbálhatod egy random pénztárnál a deaktiválóval "kikapcsoltatni", ha már a vételkor nem hatástalanítják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap délután lehúzták nekem a kreatív boltban, de azt mondták, egy vagy két napot nyerek csak vele, feltöltődik. Még nem tudom eldönteni, mennyire zavar, meg kell néznem a többi könyvet, amit vele együtt rendeltünk, ha csak ennél az egy könyvnél van így, akkor talán kibírom :)

      Törlés
  3. Nekem az új Stephen King könyv csipogott be nemrég a Rossmannban, a biztonságibácsi lehúzta párszor a pénztárnál és azóta nem emlékszem, hogy lett volna vele gond. De Dnek is volt ilyen könyve, amit ráadásul akárhányszor húztak le az eladók, még mindig bejelzett a kapunál... Szólunk róla előre, ennyi, én ki nem fogom onnan cincálni:D
    (De ha találsz valami jó módszert, oszd meg itt is, nem egyedi a probléma:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmann baromi érzékeny az ilyenekre, lehet, hogy nekem is náluk kéne lehúzatni :D
      Nem tudom, mi legyen, nem annyira szeretnék nekiesni :) csak annyira változóak a biztonsági őrök reakciói, nem a kedvenceim ezek a szituk. Ha elegem lesz és nekiugrok egy sniccerrel, mindenképpen beszámolok az eredményről :D

      Törlés