2016. május 4., szerda

Harness tank top

Vagyis felső hámmal? Hámos? Hagyjuk.



Az ötlet nem saját, egy pinterestes gyűjtés: http://www.operationoverhaul.com/2013/10/drop-harness-top-diy/ (nekik sem sajátjuk teljesen, egy Bershka-féle felső rekonstruálása, amit meg tudok érteni, néha fene jó cuccaik vannak).
Jó ideje nem volt kedvem komolyabb ruhaátalakításhoz (az előző kicsinálta a kezem, most már meg kéne mutatni azt is), de vasárnap nem bírtam az egyedüllétet, így betettem egy sorozatot, és előhorgásztam azt az xs-es felsőmet, amit bátorkodtam próba nélkül megvenni anno, de nagy lett. Nem tudom, miért nem párosítottam össze korábban a felsőt és az ötletet, de mindegy is.


elölről

A dolog nem túl bonyolult, viszont eszközigényes: szükségünk van bőrre vagy bőrszíjra, -szalagra, egy nagyobb karikára, két kisebb félkarikákra (vagy karikára, ahogy tetszik), és adott esetben szegecsekre, utóbbiakhoz pedig a megfelelő szerszámokra. Meg egy anyukára/barátra/barátnőre/testvérre/kiskutyára, aki segít bejelölni a hát esetében, hol varrjuk oda a bőrt az anyaghoz. Nekem a szegecseléshez nagyon nem volt most affinitásom, de így is jól néz ki szerintem. Ennek ellenére bántam picit, egészen addig, amíg rá nem jöttem, hogy a vállaknál lévő bőrpántokat túl hosszúra hagytam - hülyét kaptam volna, ha ez már a szegecselt pántokról derül ki, így viszont semmi perc alatt lehetett rövidíteni rajta. Más legyen okosabb, és centivel mérje le, mekkora pántokat szeretne.


hátulról

Imádom, királyul néz ki :) más lett, mint az eredeti, amit az esése miatt csak a pántok tartanak az emberen, de nem bánom, szeretem mostanában az egyszerűbb darabokat. Nagyon örülök, hogy sikerült kezdeni valamit a felsővel, és tudom villantás nélkül hordani, eddig csak aláöltözetnek volt jó. Nem is tudom, kerüljön-e rá még valamilyen díszítés vagy szegecs, azt hiszem, egyelőre megfelel így.


Hogy tetszik? Tegyek fel képeket, hogy fest rajtam vagy felesleges?

4 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, tetszetős.
    Régebben amikor több időm volt, akkor varrtam magamnak ruhákat. Nacit, szoknyát, nyári ruhát, topokat, vagy a meglevőket alakítottam át.
    Ügyes megoldás ez is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Odáig még nem jutottam el, hogy komplett ruhákat varrjak magamnak, egyszerűen nincsenek meg a kellő ismereteim hozzá, de átalakítani nagyon szeretek :)

      Törlés
  2. Ó, de jól néz ki! Ügyes vagy! :)
    Jó lenne képet látni róla, hogy néz ki felvéve. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Csináltam olyan képeket is, de nem vagyok velük elégedett, ha sikerül jobbat összehozni, frissítem vele a bejegyzést :)

      Törlés