2016. május 25., szerda

Újabb videoriport a hastánc csoportunkról

Az elmúlt fél évben sor került néhány komolyabb tánceseményre, de egyszer sem sikerült eljutnom odáig, hogy be is számoljak róluk. Gondolkodtam egy nagyobb összefoglalóban is, de arra még nem szántam rá magam... végül jött ez a lehetőség, amiről mindenképpen meg akartam emlékezni, úgyhogy akkor már megvártam, amíg elkészül az anyag.


Volt április végén egy könyvbemutatóval+előadással egybekötött fellépésünk (a tánc világnapján :)), A szakrális nő címmel. Nagyobb szabású, egyórás műsor volt, és nem sokkal előtte jelentkezett Boginál a PécsMa riportere, megtetszett nekik a cím (ezért is erről beszél Bogi a felvételen), de valamiért a fellépésre nem jöttek el. A következő óránkra viszont igen, és elég kényelmetlen volt az egész, mert a tánctermünk ugyan tök jó helyszín a rengeteg tükörrel, de azt kérték, öltözzünk ki szépen, ami szerintem nem hiteles ilyen környezetben, szóval én picit húztam a szám, a lehetőségnek viszont nagyon örültem, örültünk mindannyian. Bogi viszonylag keveset beszélt, a srácok már elsőre elégedettek voltak a mondanivalójával, úgyhogy inkább magára a táncra koncentráltak. Három csoportos koreográfiát jártunk el többször is, a kameraman mindenféle szögből és távolságból igyekezett venni minket, ami néha nagyon furcsa volt. Bármilyen színpadi rutint is sikerült magamra szednem az évek során, egy kamerával az arcomban ment a levesbe az egész... már akkor tudtam, hogy biztosan túlkoncentráltam, és ez persze látszik is az arcomon, viszont valahogy nagyon oldottan tudtam mozogni, és ez is látszik :)

Annyira tetszik emiatt (is) a kész anyag, emlékszem, mennyire büszke voltam az előző hasonló felvételnél, most meg aztán nem csak, hogy látszom, de közelről és sokszor látszom (nem is beszélve a PécsMa címlapjáról)... és ugyanazt érzem, ugyanazt az elégedettséget, melegséget, hálát. A körülmények miatt nem hittem volna, hogy így lesz, de nagyon boldog vagyok a kész anyagot látva.
Remélem, Nektek is tetszik, ha megnézitek :)

2 megjegyzés:

  1. Most pótolom az öt hónapos kimaradásom és lám csak, milyen gyöngyszemre bukkanok! :) Imádtam ezt a videót rólad/rólatok, nagyon szépen táncolsz és kicsit sem látszik az arcodon a koncentrálás, sőt! Inkább felszabadultságot, boldogságot, jó közösséghez való tartozást látok :) Nagy-nagy gratula nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönjük! ^^ Tőled különösen jól esik az elismerés.
      Jól sikerült anyag lett és bár tényleg kényelmetlen volt kicsit a helyzet, szerintem egészen jól éreztük magunkat, meg aztán nem sokkal azelőtt fellépett az egész csoport, volt egy nagy közös táncunk, és szerintem az az élmény is erősítette ezt a közösségi érzetet. Jó, hogy átjön a képsorokból :)

      Törlés