2016. május 18., szerda

Vettem egy mikrofonos fejhallgatót. Ahhoz képest, hogy nem szeretek elektronikai eszközt vásárolni, egész jó lettem benne mostanában. Ha csak azt veszem, hogy az elmúlt kb egy hónapban három kütyüt is vásároltam és mindhárom esetben sikerült megismerkednem a választékkal és kiszúrni a nekem/nekünk megfelelő darabot, büszke vagyok magamra. Az emberemnek a Bluetooth headset, nekem az elektromos borotva, most meg a fejhallgató, mindhárom beválni látszik. Ez azért biztató, próbálom majd észben tartani, amikor a legközelebbi vásárlásnál megijedek a választéktól és a fórumok használhatatlanságától.
A füles egyébként nagyszerű, mondjuk már a műanyagon látszik az ára, nem volt egy drága darab és nem is csúcsminőségű, de kényelmes és jól működik, az meg, hogy nem kell kiabálnom Skypeolás közben, megfizethetetlen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése