2016. június 9., csütörtök

Általában nem vagyok oda a H&M-ért (szar a méretezésük és sosincs náluk semmi, amit kinézek a honlapon), de tök rendesek voltak velem tegnap, úgyhogy most picit szívesebben gondolok rájuk.

Vettem náluk titokzoknit, nagyon kis szép, csipkéset, kellett is meg nagyon meg is tetszett, szóval rögtön két csomaggal, azaz négy párral mentem haza. Úgy egy hét múlva fel is avattam az egyiket és már reggel éreztem, hogy nem lesz jó. Vágott, nagyon. Egész nap igazgattam, a nap végére pedig úgy éreztem magam, mint a hableány Andersen meséjében. Úgy döntöttem, kettővel még hajlandó vagyok küzdeni (nyújtani, elajándékozni, stb), de a másik csomagot visszaviszem, szerencsére még megvolt a blokk.

Tegnap beballagtam hozzájuk, és bár először a csaj sajnálkozva húzta a száját, hogy a zokni sajnos fehérneműnek számít, és csak három napon belül vehetnék vissza, de leellenőrizte, hogy tényleg bontatlan a csomag, és így egy visszáru kártyára rá tudta tölteni az összeget. Nincsenek illúzióim, ez nyilván nem olyan, mintha kézhez kaptam volna az árát, mert végül ott fogom levásárolni, hogy ne vesszen el a pénz, de akkor is. Simán mondhatta volna, hogy sorry, így jártál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése