2016. június 22., szerda

Csontkezek

Újraalkottam a csontkezes pólómat. Sajnos korábban nem jól választottam alapanyagot, a póló szabása és anyaga sem jött be hosszútávon, és bár eleinte nem zavart, hogy a kezek kicsivel lejjebb vannak, mint szerettem volna, végül mégis... Alig hordtam, szóval úgy döntöttem, ezen változtatni kell.



Már el is felejtettem, mekkora meló volt, négy Penny Dreadful epizódot és egy focimeccset néztem meg közben (sablon rajzolással, kivágással, helyreigazítással és a konkrét festéssel együtt). Meg azt is, milyen bizarr a saját mellemet fotózni.



A minta más lett kicsit, az előző pólóról rajzoltam át, így kicsit kisebb lett, és ki is jöttem a gyakorlatból, nem voltam olyan pontos, mint szerettem volna... vagy maximalista lettem. Mindegy, mert imádom :) sokkal dögösebb, mint a korábbi.


Egészen jó kis dolgokat csináltam mostanában, igyekszem hozni őket szép lassan :)

4 megjegyzés:

  1. Jóóó, ez bejön ez a póló. :)
    Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Elég menő lett, bár a régebbi is nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tetszeni nekem is tetszett, csak nem volt az igazi, de szerintem elhordom itthon :)

      Törlés