2016. június 16., csütörtök

Értékelő

Ma évértékelő beszélgetéseket tartottunk az irodavezetővel. Értékelt minket és kért értékelést magáról is, tőlünk.
Elképesztően pozitív élmény volt! Rengeteg dolgot emelt ki, amiket ha eggyel hátrébb lépek, én is meglátok magamon, de általában legyűri a stressz és a bizonytalanság, hogy minden jól megy-e, mindent jól csinálok-e. Értékelte, mennyit fejlődtem folyamatmenedzsment terén, hogy nyíltan lehet velem kommunikálni, kiemelte a lojalitásomat és a fejlődésorientációmat. Beszélt persze arról is, amiben fejlődnöm kell, fontos, hogy komplex folyamatokat jobban átlássak és pontosabban kezeljem az egyes összetevőit, és azt is tudja, hogy én hajlamos vagyok szorongani, és halogatni azokat a (rész)feladatokat, amik szorongással töltenek el... nem kritizált, nem cseszett le egyikünket sem, csak amúgy full jogos meglátásokat közölt. Nagyon építő jellegű volt, ő pontosan tudja, hogy szükségem van a pozitív megerősítésre, hogy elhiggyem, hogy jó, amit és ahogy csinálok, és beszélt arról is, hogy hogyan érdemes szemlélnem ehhez a saját munkakörömet és feladataimat.
Nehéz volt nekem is visszajelzést adnom róla, nagyon jó főnöknek tartom és elég nagy az összhang kettőnk között, így nem könnyű objektíven szemlélnem az ő vezetői készségeit. Azért próbálkoztam, igyekeztem kicsit kifejteni, hogy mi az, amit ennyire értékelek benne, és végiggondolni, mit hiányolok, apróságokat sikerült azért kifejeznem, amire válaszként újabb pozitív meglátásokat kaptam magamról.
Ismerem Őt annyira, hogy nem kellett izgulnom, de azért ha valahogy, hát nem képzeltem el egy főnök-beosztott évértékelő beszélgetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése