2016. július 25., hétfő

Láncos fülbevaló

A tegnapi filmnézős-ékszerkészítős délután eredménye. Olyan jó volt végre alkotni, még a bosszúságra is szívesen gondolok, amiért nehéz szétfeszíteni a pici láncszemeket.
Láncon kívül egy csomó érdekes dolog van még rajta, de túl hosszú lett volna a cím :)


Tulajdonképpen a szárnyak miatt készült el, nemrég találtam őket a kreatív boltban, már napok óta gondolkodtam, mi legyen velük. Ahogy az alapanyagaim között kotorásztam (rendelés előtt mindig átnézem, fogyóban van-e valami), megpillantottam az utolsó két kis hosszúkás szegecsemet, és már tudtam is, mit szeretnék.



Ez már a sokadik szegecses per szárnyas per láncos fülbevalóm, de ez van, nem tudom megunni.

4 megjegyzés:

  1. Ú, imádom, egyszerű de nagyszerű. :) Amúgy neked nem volt gond a szárnyak lukjával? Ugyanilyenem voltak, de olyan pici volt a luk átmérője, hogy egyszerűen semmi sem fért bele. Pedig olyan cukik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^.^

      Nem, pedig ezek vastagabb karikák. Derossz, ilyet még nem is hallottam :/

      Törlés
  2. Nagyon tetszetős, imádom! :) Remélem, sok szép alkotásod láthatom még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Köszönöm, ez jól esik. Van bőven elmaradásom, a bejegyzéseket megírtam hozzájuk, már csak fotózni kellene :) szerintem a következő hetekben hozom őket.

      Törlés