2016. július 6., szerda

Nem nagyon akar megérkezni a nyári lazaság, pedig részemről már ideje lenne kicsit visszavenni a tempóból. Fáradt vagyok. Sikerült egy hosszú hétvégére elszabadulnom, jót tett a környezetváltozás és a távolság, de kevés volt. Viszont kalandos: várak, múzeumok, látnivalók, egy kis pancsi, lovaglás, állítólag ügyes voltam, nagy élmény is volt, ééés vezettem! Apum kétszer is a volánhoz engedett, hozzáteszem, lakott területektől távol, a pusztában. Biztos unja már, hogy nincs jogsim :) óriási volt, biztos nagyon béna voltam, messze volt az ülés, ami eléggé megnehezítette a kuplung tövig nyomását, és az egy szem kanyart, ami jutott, a kelleténél jóval bátrabban vettem be, viszont már másodjára sikerült lazán fogni a kormányt, ez is valami. Soha nem vágytam jogosítványra és autóvezetésre, de ezek után megfordult a fejemben, hogy nekimennék, csakhogy az elmúlt hetekben páholyból néztem végig, ahogy a kolléganőmet háromszor is megbuktatták, legutóbb halálra szekálta a vizsgáztató, az oktatója pedig egy büdös szót sem szólt az Ő, vagy legalább a saját védelmében... idegösszeomlásnak pedig kicsit drága buli.

2 megjegyzés:

  1. Vannak görény vizsgáztatók, nekem is egy kész rémálom volt. Mai napig senki nem érti hogy a fenébe tudtam megbukni, de gondolom azért, mert "van apámnak pénze", csak ezt így nem lehet kimondani, így valamit ki kellett találni. Az ok az volt, hogy nekimentem volna egy autónak, ami igazából ott sem volt, de ha a vizsgáztató azt mondja, akkor ott volt... Még 250 euró büntetést is akartak velem fizettetni. Fuhh, nagyon felpaprikázódtam... másodszorra meg semmi baj nem volt, de akkor más volt a vizsgáztató, aki halálosan rendes volt. Azért nagyban függ kihez kerülsz. Ki tudja borítani az embert, de megéri, szóval tudom támogatni az ötleted. Akkoriban utáltam minden percét, de ma már nagyon nagy segítség, és még kicsit szeretem is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg rémálomnak hangzik :O
      Nem szeretem, mikor ennyire a vizsgáztató jóindulatán múlik valami :/ egyelőre nem igazán van realitása az ötletnek, olyan nagyon még nem látom értelmét, kétlem, hogy olyan gyakran vezetnék majd, hogy megérje. De az életérzés tényleg elkapott :)

      Törlés