2016. július 15., péntek

Tervek a nyár hátralévő részére

Nos igen, eltartott egy darabig, amíg elkapott az életérzés. Mióta egyetemre járok, a június még nem tartozik a nyári szünethez, idén a vizsgaidőszak után pedig úgy dolgoztam, mint a güzü, meg is látszott az óraszámaimon és így a fizetésemen. Ezen a héten tértem át a nyári munkarendemre, és érzem is a nyarat, annak ellenére, hogy ma pont nincs negyven fok (hála a jó égnek, habár idén jobban bírom a meleget, mint általában). Cserébe beázott a szobánk, nehogy egyszerű legyen az élet... mindegy, inkább tervezgetek panaszkodás helyett.


Fezen, The 69 Eyes koncert: ez lesz tulajdonképpen a mi nyaralásunk. A párom új munkahelyen dolgozik, augusztusig tart a próbaideje, így nem nagyon volt más mozgásterünk, és idén anyagilag sem férne bele egy hosszabb út bárhova is. Tavaly is tök jó volt Nightwish után Pesten maradni, idén a koncertet egy veszprémi látogatással kötjük össze, a nagybátyámék ugyanis ott élnek és még nem volt alkalmuk megismerkedni az uracskámmal, de majd most :) Veszprémben kezdünk, onnan át Fehérvárra, majd haza.

Fogorvos: jó régen utaltam már rá, hogy rendbe szeretném tenni a fogaimat, azóta is halogatom, de januárban megbeszéltem a dokival, hogy nyáron visszanézek hozzá, plusz az egyik magánklinikán van akció az altatásos fogászati beavatkozásokra (ami ezerszer jobban hangzik, mint az altatás nélküli szájsebészet), így most már tényleg elindítom legalább a folyamatot.

Osztálytalálkozó szervezés: emlékeztetett rá egy barátom, hogy idén tíz éve, hogy elballagtunk az általánosból... nem kedveltem az osztályt, de valamiért úgy érzem, meg kéne tartani, és ha másnak se jutott eszébe eddig, valószínűleg nem is fog. Nem vagyok még teljesen biztos benne, de lehet, hogy nekimegyek, hátha össze tudjuk hozni őszre.


Tánc: tele a naptárunk nyári fellépésekkel (pl. a holnapival :)), és ideje leporolni néhány kis létszámú koreót, mielőtt feledésbe merülnének, így ebbe nagy energiákat tervezek fektetni.


És még: olvasás, sorozatmaraton, elmaradt kreatív bejegyzések közzététele, az erkély galambtalanítása, munka, satöbbi.


Ti miket terveztek? :)

4 megjegyzés:

  1. A fogorvos sajnos nálam is jelen van... már évek óta csinálják ezt az egy fogamat, de kivenni nem lehet, mert a lyuk pont két fog közt van, és akkor két fogamat kellene kivenni, ráadásul mindig be van gyulladva. Buli lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh :S az egyik barátom is hasonló helyzetben van, és nem egészen értem, miért nem húzzák ki ilyenkor az egyiket, a másikat akkor lehetne már tömni, de hát nem vagyok doki. Nem irigyellek.

      Törlés
  2. Jeee, tánc! :D Hajrá-hajrá, sok sikert!
    Amúgy sok év után én is tervezek majd elmenni egy koncertre, bár az majd csak télen lesz - Hammerfall, az egyik legnagyobb kedvencem ^^ Tini koromban voltam utoljára koncerten, jó lesz kicsit feleleveníteni az akkori bulis időket :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem :D
      Na, jól teszed, biztos hatalmas élmény lesz élőben hallani őket :)

      Törlés