2016. augusztus 17., szerda

Fűzős balerina

Ezzel a bejegyzéssel úgy május óta tartozom... Az úgy volt, hogy divatba jöttek ezek a fűzős topánkák. És megtetszettek, nem is kicsit, odáig voltam egyért a Deichmann kínálatában, de nem akartam érte hétezer forintot kiadni, pláne úgy, hogy a balerinák elég neccesek nálam, van, amit sikerült betörni, de általában véve nem az én lábamra találták ki őket. Egyszer aztán, a Humanicban sétálgatva meglestem az utolsó páras sarkot, és találtam egy egyszerű, mégis enyhén boszis balerinát. Rögtön megszállt az ihlet, hogy nekem saját készítésű kell.


Azért körbenéztem Pinteresten és többféleképpen kivitelezhető a dolog, én egyszerűen vékony bőrsávokat vágtam és összeragasztottam őket úgy, hogy stabilak legyenek és a füleken kényelmesen át lehessen húzni egy bőrszálat. Végül beragasztottam őket a cipőbe, ügyelve, hogy szimmetrikusan helyezkedjenek el. Mivel a cipőm belseje bőrszínű, elég barbár megoldásnak tűnik első ránézésre, de felvéve nagyon csinos és kényelmes... benne volt a pakliban, hogy törni fog, épp ezért csináltam minél kisebb darabokat. A bokánál hátul kereszteződnek a szálak, és elöl van a csomó.


Egyelőre teljesen stabil, a bőrszálak persze fogyóeszköznek tűnnek, de ez legyen a legkevesebb, főleg, hogy a befűzésnek hála, a cipő máshogy tartja a lábam, mint általában a balerinák, és baromi kényelmes Az elkészülte estéjén áttáncoltam benne egy estét, és azóta szívem szerint le sem venném :)

Annyit mondjuk hadd jegyezzek meg, hogy az egyik orrát sikerült már lezúzni kicsit, amit ugyan le tudok kenni és persze megbocsátható a hegyes orr miatt, de egy (teljes áron) nyolcezer forintos cipő igazán bírhatná picit jobban is a strapát.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett, meg nem mondtam volna, hogy homemade :) Remélem, hosszú-hosszú ideig boldogít majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) ha nincs benne a lábam, akkor azért látszik kicsit. Ha ez megadja magát, tuti csinálok másikat :)

      Törlés
  2. Tök ügyes vagy, jól néz ki,mintha gyárilag ilyen lenne!
    Viseld egészséggel. :)
    Amikor láttam őket bejönni a boltokba, akkor képről meg megfogdosva nagyon tetszettek, viszont, amikor felvettem, nem álltak jól. De így a te lábadon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) nagy a szerelem :)
      Én végül egyet sem próbáltam, igyekeztem ellenállni. Igazából nem is tudom, tetszettek-e volna magamon, ennél is majdnem elbizonytalanodtam, nem volt még hegyes orrú cipőm.

      Törlés
  3. Ez a balerina...húhaaa...meg aaaa...ámulok és bámulok nagyon szép!! Örök darab, vigyázz rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) igyekszem, szeretném, ha sokáig velem maradna :)

      Törlés